Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mspower
Jeg prøvde det,men slutta... hjalp ikke på meg,men er jo opplyst om att det skal hjelpe... ei venninne brukte det over en lang stund,men merka ikke noe :S
ORIGINAL: Mspower
ikke for å være frekk eller noe,men er det mange kilo du vil ned?
lønner seg som regel å gå til legen å høre tror jeg... tryggere det.. :)
ORIGINAL: siwro
tenkte på det her som hjelper på magefettet eller noe, lurte på om noen har prøvd og om det hjelper bare..har bare hørt at det kan hjelpe på de som har litt magefett.
ORIGINAL: twinanne
tenkte på det her som hjelper på magefettet eller noe, lurte på om noen har prøvd og om det hjelper bare..har bare hørt at det kan hjelpe på de som har litt magefett.
He he...så det er en 30 dagers kur der også - da var jeg skikkelig på viddene gett.
Da forstod jeg tråden din veldig godt at den ble postet her - he he.....dumme meg[8D]
[:D][;)][:D][;)]
ORIGINAL: pippå
Heisan!
Ej går på en kuren no og på 14daga har ej gådt med 3kg,men du må ta Oxytarm sammen med 30days.
Da får du best efekt,d sa ho på butikken t mej.... [;)]
Håper du får god efekt.....
Veit ik om d påvirka IVF,men ej har jo hadt sommer feri fra prøvinga og da var d ei fin tid å gå med nokken kg......
ORIGINAL: ..Lykke..
Gikk opp 2 kg jeg[&:]Trente hver dag,og spiste sunt,endte med at jeg ikke fikk på meg buksene som jeg fikk på når jeg var tyngre enn da.
ORIGINAL: ..Lykke..
Gikk opp 2 kg jeg[&:]Trente hver dag,og spiste sunt,endte med at jeg ikke fikk på meg buksene som jeg fikk på når jeg var tyngre enn da.
uff da og ojda[;)]..hmmm kan man gjøre det også..nei uff, d er vel best å bare begynne med hardtrening å sunn mat[:D]
ORIGINAL: pippå
Heisan!
Ej går på en kuren no og på 14daga har ej gådt med 3kg,men du må ta Oxytarm sammen med 30days.
Da får du best efekt,d sa ho på butikken t mej.... [;)]
Håper du får god efekt.....
Veit ik om d påvirka IVF,men ej har jo hadt sommer feri fra prøvinga og da var d ei fin tid å gå med nokken kg......
Okei takk for svar..men hvordan virker den da, er det slik at man blir sittende på do eller?