30 days

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Noen som har prøvd eller holder på med dette "programmet" for magen?ImageUploadedByBV Forum1384122893.448912.jpg
Jeg begynte i går og klarte ikke å ta skikkelige situps! Trodde ikke jeg kom til å slite så mye med de øvelsene og så lite repetisjoner, men der tok jeg skammelig feil! Håper jeg merker noe fremgang når jeg er ferdig :-)

Kunne du tenke deg å prøve dette ut selv?

Sent from my iPhone using BV Forum

Driver med body revolusjon, men har vært syk så ble pause. Men tror jeg kan begynne i morgen :) har prøvd 30 days shred ! Kan ikke ta den på magen pga ks !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Driver med body revolusjon, men har vært syk så ble pause. Men tror jeg kan begynne i morgen :) har prøvd 30 days shred ! Kan ikke ta den på magen pga ks !

Hvordan gikk det med shreden da? Ble det noe resultat ut av det? :-D

Sliter skikkelig med sit-ups selv :( Fant fort ut at magemusklene er rimelig borte her..men håper på noe bedring snart :) Får bare være flink å huske å ta øvelsene nå :P

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Hvordan gikk det med shreden da? Ble det noe resultat ut av det? :-D

Jeg drev med den ca to uker. Men ble selvsagt ikke alle dager. Setter ikke treninga forran alt men prøvde ca 4 dager i uka. Også syns jeg det ble litt kort for har trent masse fra før av gikk på idretslije på vgs og har alltid trent på fritiden. Så hadde nettopp satt meg inn i body revolusjon programmet og hadde prøvd noen økter og da ble jeg syk. ( ble litt mye detaljer men men..)

Det jeg merka var ikke så mye kg men generelt formen ble bedre. Løper også og merka stor forskjell etter at jeg hadde trent med shred :) syns det er supert program. Og veldig enkelt også. Prøvde tubo fire, men det var helt håpløst var så vanskelig i forhold ...

Nå gleder jeg meg til å bli helt frisk for er fortsatt ikke bra. Tok lang tid denne gangen altså .. :)

Bude prøve det programmet der. Kan jo komme i form da ;) Hvilken dag er du på?

Bude prøve det programmet der. Kan jo komme i form da ;) Hvilken dag er du på?

Håper det hjelper litt hvertfall! Må jo begynne et sted ;-) Er på dag 3, og kjenner jeg sliter.. Blir godt med hviledag i morgen, sånn at magen får hente seg litt inn!

Skal dette gjøres fler ganger daglig? Og hva er crunchers? :p

Nei, du begynner på dag 1, så følger du det som står, dag for dag. Du skal kun gjøre settet en gang for dagen :-)
Måtte søke på youtube for å finne ut hva crounches var :p det er nesten situps, bare ikke så langt opp :-)

Det skal godt gjøres å punktforbrenne! Så klarer du det si i fra. Da tror jeg mange blir glad;) her kjøres det baseøbelder for kroppen å det funker så det synger, pluss orden i kostholdet;) men stå på viktigste er å ikke gi opp!!

Det skal godt gjøres å punktforbrenne! Så klarer du det si i fra. Da tror jeg mange blir glad;) her kjøres det baseøbelder for kroppen å det funker så det synger, pluss orden i kostholdet;) men stå på viktigste er å ikke gi opp!!
Ja, får se hvordan det går!
Basisøvelser er bra! Kanskje jeg lager et opplegg for det hvis dette går i dass :p

Har prøvd dette, men fikk sykt vondt i magen. Og når jeg kjente etter så kunne jeg kjenne at musklene ikke var kommet på plass ennå. Så da venter jeg litt til.

Har ikke prøvd det, men prøvde 30 days shred før jeg ble gravid. Holdt ut i to uker før jeg ikke gadd mer.. :p Hjemmetrening funker ikke for meg, så meldte meg inn på treningssenter. Det går myye bedre :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Har ikke prøvd det, men prøvde 30 days shred før jeg ble gravid. Holdt ut i to uker før jeg ikke gadd mer.. :p Hjemmetrening funker ikke for meg, så meldte meg inn på treningssenter. Det går myye bedre :p

Er absolutt ikke lett å trene hjemme nei :p jeg har heldigvis fått mannen med på dette! Så da går det bedre :-)
Men bra du får til å trene på senter :-D

Er absolutt ikke lett å trene hjemme nei :p jeg har heldigvis fått mannen med på dette! Så da går det bedre :-)
Men bra du får til å trene på senter :-D

Hehe, det kunne jeg bare drømt om å få til. Gubben går til jobb hver dag og det er trening nok. Og den står parkert rett uttafor huset.. :p Hadde planer om å prøve shred igjen, men da streika playstation så tok det som et tegn på at treningssenter er på tide :p

Back
Topp