30 days!

Bibbii

Elsker forumet
Flere som trener det nå? Hvilken dag er dere på? Gått ned noe?

Jeg er i dag på den 8 dagen! (startet for en stund tilbake, men måtte begynne på nytt) Og til nå har jeg gått den 5 KG! Det er så utrolig deilig, og jeg begynner å glede meg til å shoppe klær igjen snart [:D] Er ikke lenge til jeg skal gifte meg, så nå begynner ting å se litt lysere ut! hihi. Måtte bare *skryte* litt av meg selv [:D]

Gratulerer! Og masse motivasjon videre...

flinke du!!!

var flink i 14 dager [:-] men ble syk og datt av, driver nå å motiverer meg selv til å starte på n, må bare bli frisk igjen[:)] men je syns de dagene hjalp, var 3 kilo mindre og enda fler cm, (merket det på klærne[:D])

Takk [:)] Det er bare kjøre på jenter! Det funker som bare det! Også er det BARE 20 min hver dag!

Jeg startet for et par uker siden, men så ble jeg så stiv første gangen at jeg ikke klarte å gå. Så ble det litt annenhver dag og bare tull.

Begynte på nytt igjen i går, og gårdsdagens runde og dagens var så mye lettere enn da jeg begynte sist! Selv etter bare kanskje fem gjennomganger eller noe sånt. Og denne gangen har jeg målt cm overalt og vekt før jeg begynte, håper på å se noen resultater underveis [:)] Godt å høre at det funker på noen.

Har bryllupet til Ninen1986 som motivasjon jeg da [:D] Har funnet den perfekte kjole, men den blir ikke fin med mindre jeg går ned en størrelse eller to. Og det er ikke mer enn litt under tre mnd til, så det er bare å stå på, haha!

jeg er på dag 7 idag.. og har gått opp 0,2 kg:( men er motivert til å fullføre uansett
men føler magen har strammet seg opp litt..

så deiligt at du begynner å bli fornøyd, og at programmet virker så bra på deg.

flink du er da :) jeg er på level 3, fungerer fint for meg å:)
godt å trene:)

OISANN! Jeg er på dag 7 nå... har ikke gått ned en dritt... men har kanskje noe med at jeg har fått en kjempego oppskrift på sjokolademuffins.. [&:]

OISANN! Jeg er på dag 7 nå... har ikke gått ned en dritt... men har kanskje noe med at jeg har fått en kjempego oppskrift på sjokolademuffins..

hehe da er det likt med oss..

Jeg er på dag en på level 3, å har gått opp over 2 kg. det er kjipt[:'(]

ORIGINAL: Lykkemamma1

Liker du også muffins??[;)]

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: Lykkemamma1

Liker du også muffins??[;)]

hehe, har faktisk laget det nå, men ikke spist det. Så kan ikke være det[;)]

Back
Topp