30 days

Gomammaen

Forelsket i forumet
hei jenter lurer på noe, har tenkt å begynne med 30 days hva syns dere om 30 days? er den bra har noen av dere tatt de??

jeg veier 59:( vil bli 50 kg..... men burde jeg kjøpe 30 days eller??? har prøv mange andre tiper men de hjalp ikke[&:]

Bli kvitt det farlige magefettet – gå ned 1- 2 størrelser! - Årets utvalgte helsekostprodukt i 2008.

30 Days™ er en norskutviklet verdensnyhet som viser seg å virke på det farlige magefettet som flere og flere nordmenn plages med. Over 250.000 nordmenn har nå kjøpt produktet.

"Endelig noe som virker mot magefettet", skuespiller Brit Elisabeth Haagensli - Jeg er ingen systematisk slanker. Det må være enkelt og ikke innebære at jeg må telle kalorier og veie mat. Før jeg startet kuren følte jeg meg utilpass og ute av form. Nå har jeg fått en slags “flying start” og nyter en “lettere” tilværelse. En kombinasjon av 30 days™, fysisk aktivitet og sunt kosthold holder magefettet borte, sier Brit Elisabeth.

Hva er 30days?

30 Days™ viser seg å virke på det farlige magefettet som flere og flere nordmenn plages med. Kroppsfett må man ha, men for mye kroppsfett på feil sted kan i følge forskerne være ugunstig. De er enige om at magefettet er det farligste, og at magefettet har større innvirkning på stoffskiftet enn fett andre steder på kroppen. Fjerning av avfallstoffer er en viktig del av kuren. 30days renser lever og nyrer og setter fart på immunsystemet.

Slik virker 30days

30days™ inneholder Med-Eq Gaiapharmas egenutviklede og unike ekstrakt DToX™. Urtene i DToX™ har rensende og styrkende virkning på kroppens fordøyelsesorganer og stimulerer kroppens evne til å kvitte seg med skadelige avfallsstoffer. 30days™ inneholder også unike gluko polysakkarider (betaglukaner), som er kjent for å aktivere og støtte vårt naturlige immunforsvar. Studier indikerer tydelig at de unike ingrediensene i 30days™ blant annet stimulerer et protein som øker fettforbrenningen. Proteinet finnes i magefett, og derfor ser 30days™ ut til å være spesielt virksomt mot store mager. Kombinasjonen av 30days™, fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med å holde magefettet borte.

Nå skulle jeg egentlig slenge en frekk en, men lar det være med å si bare et enkelt Nei. Ved 59kg har man ikke akkurat så mye farlig magefett at det gjør noe.

Er det snakk om pillene 30 days her, eller Treningsfilmen 30 day shred. Lurer også på hvor høy du er siden du skal ned hele 9 kg.

ORIGINAL: karaoke

Er det snakk om pillene 30 days her, eller Treningsfilmen 30 day shred. Lurer også på hvor høy du er siden du skal ned hele 9 kg.

Det er pillene det står omtalt iallfall.

jeg er ca 1,65 cm

ORIGINAL: Gomammaen

jeg er ca 1,65 cm

I følge BMI blir du undervektig hvis du går ned 9 kg... Ville heller satset på trening og et sunt kosthold. Da bygger du muskelmasse og magefettet vil forsvinne etterhvert. Gjør et søk på 30 DS her på forumet, det tror jeg hadde vært bra for deg[;)]

Da er det på tide å bli frekk.... Pr i dag har du en BMI på 21, noe som gjør deg til normalvektig, på nedre del av skalaen. Om du tar av 9 kg får du en BMI på 18. Det er å være undervektig. For det første er det jo unødvendig siden du har den perfekte vekta, men det er også helsefarlig.

Om du ikke føler deg vell så trenger du kanskje å stramme opp litt, og da vil jeg heller anbefale den andre 30 days...nemlig trening 30 days shred som vi er så fan av her inne.

ORIGINAL: Kaffikåno

jeg er ca 1,65 cm

I følge BMI blir du undervektig hvis du går ned 9 kg... Ville heller satset på trening og et sunt kosthold. Da bygger du muskelmasse og magefettet vil forsvinne etterhvert. Gjør et søk på 30 DS her på forumet, det tror jeg hadde vært bra for deg[;)]

jeg orker ikke å trene å har ikke tid heller.... men jeg må bli strammere har litt mage å romper hehhe syns det er så stygg

Du vil ikke få noe penere kropp av å sitte på ræva å la "slankepiller" ødelegge kroppen din. For å få en strammere mage og en strammere rompe, er det kun trening som funker. Så da har du valget[;)]

Du sier selv at du vil bli kvitt det farlige magefettet... da nytter det ikke å hoppe over måltider. Det at du har gått ned fra 60 til 59, tror jeg bare er tilfeldig...

ORIGINAL: skibomsen

Er detta nok en køddetråd eller? Hvis sorry hvis jeg tar feil, men var det ikke du som starta den andre "drittråden" vi hadde inne her?

*hvisker* det var det jo

ORIGINAL: skibomsen

Er detta nok en køddetråd eller? Hvis sorry hvis jeg tar feil, men var det ikke du som starta den andre "drittråden" vi hadde inne her?

jeg har tatt Xyphedrine og Opuntia pluss-fjerner fettet der det trenges, da hjalp litt men nå har jeg slutta med de så jeg har legget på meg[&:] jeg for så lyst på mat :(

ORIGINAL: Mamma 04og09

Startet  på dei på mandag..... kan gi deg en vurdring over helga.. for dag ska eg vei og måle igjen

Okaay da venter jeg på deg[:D] ikke glem å si det til meg[;)] men hvor maange måltider spiser du??

Back
Topp