30 days shred!

Lillemirakel

Glad i forumet
Noen flere som tar utfordringen? :-) i tillegg til at jeg trener på treningssenter annenhver dag gjør jeg denne også. Det virker som den er veldig effektiv. Føler meg mørbanka allerede jo :p

Har tenkt på den lenge.. Men kneet mitt dummer seg av og til :-/ prøvde meg på den mage utfordringen, men datt ut etter 17 dager.. :p

Eg driv og på med den magegreiene, men fikk beskjed av sambo at eg trenge ikke gå lengre enn til 50. Datt av lenge før det :p
Nå tar eg sitt ups i mitt eget tempo. Mandag skal eg begynna å trena hos fysio, da blor d litt trening der og :)

Eg driv og på med den magegreiene, men fikk beskjed av sambo at eg trenge ikke gå lengre enn til 50. Datt av lenge før det :p
Nå tar eg sitt ups i mitt eget tempo. Mandag skal eg begynna å trena hos fysio, da blor d litt trening der og :)
Magegreiene? :)

Har veldig lyst, har dvd'en.. Men tror ikke ryggen min hadde tålt det :( Har hatt treningspause i desember, og da ble ryggen vond. Datt i tillegg ut av senga her en dag, rett på ryggen. Og nå kjenner jeg ar det er masse låsninger.. :p Men lurer på å ta en runde når ryggen er bedre :)

Må man bestille dvd'en eller finnes den på YouTube?

Ahh, den der var skikkelig effektiv.. Er på dag 4 og føler allerede at det er litt lettere og ser en smule endringer!
Prøvde den abs videoen etter shred'en, men måtte gi meg etter 5 min. Klarte ikke å holde følge! :p
Trener også styrke de ukan sambo har friuke så nu burde bilringen forsvinne for godt!

Back
Topp