30 days shred!

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
JEg er på dag 20 nå..her er et lite før/underves/etter-bilde..
ser dere forskjell???

Oi! Jeg ser forskjell!

Flink du er[:D]

flink du er[;)] ser virkelig forskjell[:)]   må nok begynne med shred snart jeg å[:D]

tusen takk jenter.
er litt stolt av megselv faktisk...for det har vært fristende å gi opp, men har heldigvis klart å komme meg gjennom det!
gruer meg til level 3 imorgen da[:o]

skjønner ikke jeg tør legge ut bilder av fleskemagen min..men det motiverer meg jo..for jeg vil IKKE se slik ut!

DÆVEN!!!! [:D][:D] Kjempeforskjell, bra jobba!!! [:D][:D][:D] Og om jeg husker rett, så er ikke level 3 så mye verre enn level 2! Stå på!

Fleskemage du liksom, synes du ser bra ut jeg! [:D] Du skulle sett et bilde jeg tok av navlen min her en dag, hahahahaha, da snakker vi lite flatterende altså! Hurra for løshud i navleområdet!

Så flink du er [:)] ser virkelig forskjell [:D]
Er det bare trening eller har du endret kostholdet ditt også?

Bra jobba! [:D][:D]

Skrållan:
takk for skryt!! godt at det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg har krympa da[8D]
Men fleskemage har jeg så absolutt fortsatt! hater at den henger sånn..[:'(]
det siste magebildet jeg så av deg var bilde av en drømmemage, så tror ikke noe på at du har løshud ved navelen..hehe
Du er hot hot[:D]

Willianprinsen:
om du leser på bloggen står det litt mer der..
Takk for hyggelig kommentar!![:)][:)][:)]
Jeg har virkelig kommet igang med trening..trener hver eneste dag..trimsykkel/rockering/gåtur og 30 days...
så tipper det er det som har gitt resultater.
Men har jo og endra kostholdet mitt totalt!! før jul spiste jeg jo noe godis hver dag..veldig ofte pizza til middag eller kvelds[8D] det er det slutt på også=)
Koser meg litt når det er helg da..men med måte! heldigvis ikke gått utover vekta!=)

Jooooda, jeg har det! Det vises ikke når jeg står helt vanlig, men når jeg strammer magemusklene jeg har oppdaga at jeg har, så blir det sånn stjerneformasjonløshud, hahahaha!

ORIGINAL: Skrållan

Jooooda, jeg har det! Det vises ikke når jeg står helt vanlig, men når jeg strammer magemusklene jeg har oppdaga at jeg har, så blir det sånn stjerneformasjonløshud, hahahaha!

hahaha, du kan å få sagt det du
tror fortsatt ikke heelt på deg..hehe..synes du ser helt utrolig bra ut!

Wow, så flink du har vært!!
Ser kjempeforskjell[:)][:)]
Motiverende når man ser resultater altså:)

ORIGINAL: Marin*AronSinMamma*

flink du er[;)] ser virkelig forskjell[:)]   må nok begynne med shred snart jeg å[:D]

Back
Topp