30 days shred

spentoghåper

Elsker forumet
Har endelig klart å gjøre meg ferdig med level 1, jippi!!!

Har faktisk gått ned ca 1 kg, og krympet 3cm i midja, 3 cm på magen(rett under navel),2cm på lår,2cm på rumpa og en 1/2 cm på overarmen[:D]

Har dere andre fått noe resultat?????

jeg har ikke begynt med dette enda, for jeg lurer på noe, så jeg spør bare i denne tråden jeg=)

er det kompatibelt med amming? men skal jo ikke slanke seg aktivt når man ammer, så burde jeg vente til jeg er ferdig med det?

Jeg ammer og har ikke merket noe forskjell på gutten enda.... Så vil tro det går bra[:)] Men kanskje noen andre har annen erfaring??

jeg ammer også... har bare gjennom ført 5 dager, men jeg passer på å trene på formiddagen...

leste på nett at di små kunne reagere på melkesyra, man får da "kolikk" unger...

har ikke merka forskjell på lillebror[:)]

svarte jo ikke på noe av ditt HI[8D]

sorry[:D]

du har vært kjempe flink! kjenner jeg blir mottivert av å lese at du går ned[:)]

har ikke målt på meg selv ennå siden jeg bare er på dag 5, meeeeen jeg spiser fortsatt mye snop...
spiste ikke noe i går, og det gikk bra, så nå er det slutt på sånt søppel[8D]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

svarte jo ikke på noe av ditt HI[8D]

sorry[:D]

du har vært kjempe flink! kjenner jeg blir mottivert av å lese at du går ned[:)]

har ikke målt på meg selv ennå siden jeg bare er på dag 5, meeeeen jeg spiser fortsatt mye snop...
spiste ikke noe i går, og det gikk bra, så nå er det slutt på sånt søppel[8D]

Jeg spiser masse godteri[;)][8D] Er avhengig,så det er ikke snakk om å kutte det ut[:D][8D]

Så flink du er [:D] Jeg har kommet til dag 6 på level 2, og har mistet en del cm ja! Men bare gått ned 1 kg enda da. Merker ingenting i forhold til ammingen, så tror det går fint å trene det når man ammer.

Så flink du har vært! Her har jeg vel fullført 5 dager, men har ikke gått ned noe i vekt. Jeg spiser også altfor mye usunn mat/snop.... Må prøve å begrense det litt, men kjenner at jeg sliter med motivasjonen. Jeg har ikke målt meg, så tenker jeg skal få gjort det i løpet av dagen slik at jeg kan bli motivert av det om ikke det viser noe på vekta.

Men må jo komme ordentlig i gang snart! Skal jo gifte meg i august og da vil jeg være tilbake på idealvekta! *skjerpe seg!*

ORIGINAL: spentoghåper

Jeg ammer og har ikke merket noe forskjell på gutten enda.... Så vil tro det går bra[:)] Men kanskje noen andre har annen erfaring??

ja, jeg tenker egentlig ikke på melkesyre, for jeg trener jo, men tenker på fettløselige avfallsstoffer kroppen har lagret som løses opp når en forbrenner fettet så aktivt og det går over i morsmelka... eller er det bare noe tull jeg ikke trenger tenke på?

ORIGINAL: MariaKA

ja, jeg tenker egentlig ikke på melkesyre, for jeg trener jo, men tenker på fettløselige avfallsstoffer kroppen har lagret som løses opp når en forbrenner fettet så aktivt og det går over i morsmelka... eller er det bare noe tull jeg ikke trenger tenke på?

Jeg tror ikke det er noe fare slik som jeg trener ihvertfall. Jeg tror det er mer om du går veldig mye og veldig fort ned i vekt? Det kan jo ikke være skadelig å bevege litt på seg og spise sundt? Men jeg har også hørt om det med avfallsstoffene, men ser mer for meg at det gjelder om du starter på type Nutrilett-kur eller Grete Roede og plutselig spiser mye mindre enn du gjør vanligvis? Men jeg er ingen ekspert på dette, så vet altså ikke sikkert.... Jeg vet at man ikke får gå på Grete Roede kurs om man fullammer.

Tror nok det strammer opp mest i forhold til forbrenning.., og jeg gir ikke jernet liksom, hadde nok gjort det hadde jeg ikke amma. Men har ikke peil egentlig[8D]

ORIGINAL: Prillemor

Jeg tror ikke det er noe fare slik som jeg trener ihvertfall. Jeg tror det er mer om du går veldig mye og veldig fort ned i vekt? Det kan jo ikke være skadelig å bevege litt på seg og spise sundt? Men jeg har også hørt om det med avfallsstoffene, men ser mer for meg at det gjelder om du starter på type Nutrilett-kur eller Grete Roede og plutselig spiser mye mindre enn du gjør vanligvis? Men jeg er ingen ekspert på dette, så vet altså ikke sikkert.... Jeg vet at man ikke får gå på Grete Roede kurs om man fullammer.

Det stemmer nok dette ja. Det er bare at man ikke skal gå veldig fort ned i vekt når man ammer pga avfallsstoffer i fettet. Jeg tror ikke man forbrenner sååå mye fett på 30ds at det er farlig[:)] Jeg mener å ha hørt at man kan bruke Grete Roede selv om man ammer, men man skal da ha litt ekstra kalorier.

ORIGINAL: Cattelatte

Jeg skal begynne på 30 days shred så snart forkjølelsen har gitt seg! Er du fornøyd? Funker det? [:D] nå blir jeg gira [:)]

Ja, syns det er et ganske bra resultat etter 10 dager trening[:D] Kom igjen, bare å hive seg igang[:D][:D][:D]

ORIGINAL: kajann

Grete Roede er ikke noe problem selv om du ammer... Jeg har aldris spist så mye og så ofte som når jeg begynte på grete roede... Grete Roede går jo mer på det å få sunne matvaner og spise de fastemåltidene for å holde forbrenningen igang [:)]

Jeg har også gått på Grete Roede [:D] Men jeg mener jeg leste på nettsiden at du måtte være ferdig å fullamme for å starte på kurs. Mulig jeg har misforstått.

ORIGINAL: Cattelatte

Du er kjempeflink! jeg håper bare at jeg klarer å starte, og holde meg til programet! vil så gjerne klare det!

Det klarer du[:D][:D] Vi får alle bare motivere hverandre[:)]

Takk for skryt alle sammen[:D] Herlig gjeng her inne[:)]

Back
Topp