30 days shred

lille ulv

Glad i forumet
Dere som holder på med dette, merker dere noen resultater? Lurer litt på om jeg skal prøve eller om det er bortkastede penger[;)] Hvor kjøper dere dvden, og får man en dvd/pakke med alle nivåene? Hmmm, lure, lure....

dvd koste bare 70 kr eller noe på play.com
Fikk den i posten etter 10 dager

alle 3 level er på en dvd ja[:D]
Man tar level 1 i 10 dager, level 2 i 10 dager og level 3 i 10 dager.=30 days

Sist gikk eg ned 3,5 kilo ..og gikk ned 8 !! cm rundt midjen.
(og man får greeevla bra kondis)

Lastet den den i går fra pirate bay så tenkte starte i dag... Om du ikke er "fildelingsmotstander" så er det jo gratis og du slipper vente [:)][:)]

Vesten : 8 cm!!! wow! Det var inspirerende å høre! Jillian here I come [:D][:D]

Greide bare å gjennomføre level 1, da kom sykdom og mensen og formen ble helt elending. Så skal starte på nytt på mandag etter landstreffet :) Gikk ikke ned i vekt, men gikk ned 18,5 cm fordelt på kroppen etter ei uke (målte eller veide ikke etter det). Så det strammes mye inn ja + at kondisen bedres enormt som vesten sier ;)

Etter uke 1:
Vekt: + 1,5 kg (Håper dette er fordi mensen var på vei eller noe)
Cm mage: - 6 cm
Cm bryst: - 4 cm
Cm midje: - 4 cm
Cm lår: - 3 cm
Cm arm: - 1,5 cm

fildelingsmotstander eller ikke, orker ikke se på den hakkete pcn min, så jeg koster på meg å kjøpe den[;)]

Jeg merket fort at magen ble strammere:)
Har falt litt ut nå pga. sykdom og diverse, men skal komme i gang igjen snart:)

Jeg bestilte den på play for noen dager siden. Kosta bare £4,99, er jo under 50 kr[:D]

Men dere som har peiling.. må man ta den 30 dager i strekk eller kan man legge inn noen hviledager?[8D]
Og.. "eser" man ut igjen, eller holder vekta og magen seg sånn når dere slutter å trene? Altså, forutsatt at man lever rimelig sunt og ikke propper i seg sjokolade og brus og sånt da..

Det beste er nok å fullføre de 30 dagene etter hverandre uten pauser, og heller etter de fortsette å trene noen dager i uka. Da tenker jeg for MAKS resultat :)

Og om du spiser sunt og normalt etterpå eser du nok ikke ut, men kan være lurt å trene rundt 2 dager i uka i tillegg vil jeg si ;)

ORIGINAL: *TreSøteSmå*

Jeg bestilte den på play for noen dager siden. Kosta bare £4,99, er jo under 50 kr[:D]

Men dere som har peiling.. må man ta den 30 dager i strekk eller kan man legge inn noen hviledager?[8D]
Og.. "eser" man ut igjen, eller holder vekta og magen seg sånn når dere slutter å trene? Altså, forutsatt at man lever rimelig sunt og ikke propper i seg sjokolade og brus og sånt da..

gjør ingenting om man har pause en dag nei..men man må helst fortsette der man slapp da..(slik at det blir 30 dager tilsammen ikkje 27)

Når man er ferdig er det ganske greit å ha level 3 annahver dag feks for å vedlikeholde

ORIGINAL: Vesten

ORIGINAL: *TreSøteSmå*

gjør ingenting om man har pause en dag nei..men man må helst fortsette der man slapp da..(slik at det blir 30 dager tilsammen ikkje 27)

Når man er ferdig er det ganske greit å ha level 3 annahver dag feks for å vedlikeholde

Okei.. får prøve og se[:)]
Har ikke trena et sekund siden jeg gikk på turning som 10-åring eller no, så dette kan bli spennende[8D][&:]

Back
Topp