Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eg syns d va kjedeligt [8D] Så eg ga opp [8D] Men kroppen blei sterkare itte någen tak [:)][:)][:)] Eg kjøpte det på nettet ein plass, har ikkje peiling på kor lenger.....[&:]
Nå ble jeg syk etter 4 dager, så måtte ta en pause. Skal begynne påan igjen torsdag tenkte jeg. Men merket at jeg fikk mer muskler, og klarte mer og mer. Men hjelpes så tungt.
her va jo en plass der vi sku skrive vekta vår etter kvar økt men den tråen finn ikkje ej.....der sto vertfall link til den sia ej fant den på :P
ej synst de funka, vart fort sterk men he ikkje fått fulført pga sjukdom men skal starte på nytt snart :)
Hei. Jeg gikk litt opp i vekt i begynnelsen pga vann i kroppen og jeg ble rimelig støl... men det forsvant etter en liten uke og vekten synker gradvis jevnt og trutt. Men det mest morsomme er cm!!! Jeg krymper og krymper uke for uke. Veldig motiverende!! Første uken over 10 cm (samlet altså) og andre uken 5 cm. er i gang med 3. uken så jeg har ikke målt flere ganger enda.. Kjenner meg sterkere også. Så ja jeg anbefaler det abosolutt! Jeg slanker meg ikke pga amming men har lagt bort snop til helgene og det kombinert med 30 days shred og en 30 - 40 min spasertur daglig fikser det for min del i alle fall.[:)]
forsøkte det i noen dager.. men syns det var utrolig kjedelig..:p
mye bedre med zumba syns jeg..:)
men skal nå sies at jeg kjente det tok etter bare første gangen.
så det er sikkert et bra program.. men jeg syns det var altfor kjedelig for min del ;D
jeg har akkurat begynt, bare gjort det 2 dager, ble kjempestøl og d betyr jo en god innsats [:D] det varer jo bare 20-25 min, så det er masse arbeid gjort på kort tid.. så dette er bra greier :) prøver også å gå en god tur på 1 - 1,5 time hver dag. Blir spennende å se om det fungerer [:)]