30 days shred

litt seint ute nå er det søndag:P hehe men på lørdag fullførte jeg dag 18 :) gikk veldig greit! hurra! snart siste level!..
 
ORIGINAL: verteline

litt seint ute nå er det søndag:P hehe men på lørdag fullførte jeg dag 18 :) gikk veldig greit! hurra! snart siste level!..


Du er jo MEGAgod selv snuppa!!!
Tenk at du har fullført dag18!!! synes du akkurat starta opp jeg!!
Jeg hadde pausedag igår.. var på farten hele dagen..var hjemme i 16-tiden...planen var å ta 30 days da..men jeg var helt utkjørt(blitt lite søvn denne uka og slitt meg helt ut med trening..i tillegg til å ta meg av 3 barn aleine.) så jeg gikk å la meg litt istedet! sov til 21..å da orka jeg rett og slett ikke..tok 10min på rockeringen da...men noe mer en det klarte jeg ikke.
Idag stod jeg opp tidlig og fullførte dag 17! gikk egentlig veldig greit! Ikke mange dagene til jeg skal over på level 3. veldig spent på det!!!! og da er det bare 10 dager til så er vi ferdigshredda
Har du tatt før/underveis bilder?
 
dag 21. level 3 da!

tror det har TILTA for hun derre jillian jeg :P hadde jo ikke sjangs i det HELE tatt!!

dere som har fullført 30 dager.. how?....
 
ORIGINAL: verteline

dag 21. level 3 da!

tror det har TILTA for hun derre jillian jeg :P hadde jo ikke sjangs i det HELE tatt!!

dere som har fullført 30 dager.. how?....


dette lover ikke bra..hehe...
jeg har ikke turt å sniktitte på level 3 jeg..må si jeg gruer meg...men har så utrolig lyst å klare det!!
du får gjøre et nytt forsøk imorgen;)
Selv har jeg fullført dag 19 idag!
 
Wow!!! Flinke dere er

Her har tia flydd fra meg litt de siste dagene, så jeg kom ikke igang med level 2 før i går. Dæven og det tok på med nye øvelser, ja...
 
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: verteline

dag 21. level 3 da!

tror det har TILTA for hun derre jillian jeg :P hadde jo ikke sjangs i det HELE tatt!!

dere som har fullført 30 dager.. how?....


dette lover ikke bra..hehe...
jeg har ikke turt å sniktitte på level 3 jeg..må si jeg gruer meg...men har så utrolig lyst å klare det!!
du får gjøre et nytt forsøk imorgen;)
Selv har jeg fullført dag 19 idag!


du er nok mye sterkre og i bedre form en meg da!:P du klarer det nok lett! :D
 
vil ikke tro jeg er i så mye bedre form enn deg..synes fortsatt noen av øvelsene på level 2 er harde å komme gjennom..idag etter jeg var ferdig var jeg veldig veldig sliten!
 
Dag to på level to gjennomført i går...
Kjenner det tar på med all "planke-ståinga"....

Det er litt herlig at en 20 min treningsøkt kjennes effektiv ut [:D]
Da er det jo mulig å ha tid til å trene...
 
ORIGINAL: Vibeke :)

Dag to på level to gjennomført i går...
Kjenner det tar på med all "planke-ståinga"....

Det er litt herlig at en 20 min treningsøkt kjennes effektiv ut [:D]
Da er det jo mulig å ha tid til å trene...


Flinke Vibeke!
Det er bare å holde ut. dette gir resultater!
De første dagene på level 2 er jo litt ekstra harde å komme gjennom. blir lettere etter noen dager.
Men skjønner hva du mener. den plankeståinga er tung..men det er nok verdt det[;)]

Jeg er ferdig på level 2 nå!
imorgen er det over på level 3. gruer meg![:o] Men skal komme gjennom det også!
bare 10 dager igjen!!!
 
da er jeg på level 3 !!
første jeg gjorde når jeg stod opp var å bli ferdig med dag 1[8D]
det var TUNGT! fy flate så sliten jeg ble! men klarte heldigvis å fullføre!
ikke veldig klar for dag 2 imorgen..men skal komme gjennom den økta også
 
ORIGINAL: verteline

så bra! flinke dere er!:D

hvis dere gjør dette mer en 30 dager starter dere på nivå 1 da eller forsette på nivå 3?


meningen er at man skal ta 10 dager m/level 1, 10 dager m/level 2 og 10 dager m/level 3 [:D]
 
jeg tenker å kjøre på med en ny runde når jeg er ferdig..men tror jeg vil ha ei uke shredde-pause først[8D]
kommer da til å starte pånytt igjen med med 30 nye dager.
jeg vil ha flat mage til bikinisessongen, så er bare nødt til å stå på fremover[:)]
 
der var dag 2 på level 3 fullført også!
fortsatt tungt, men bittelitt lettere enn igår kanskje..
håper det går litt lettere imorgen[:)]
 
stoppa helt opp denne tråden visst...henger dere med fortsatt?? noen er kanskje ferdige og?
jeg har idag fullført dag 27, så på lørdag er jeg ferdigshredda..men vil ha en runde til[:D]
 
Back
Topp