30 days shred

verteline

Elsker forumet
Hvem driver med dette å hvor langt har dere komt?
eller hvem skal begynne? (hørt rykter om at noen skulle gjøre dette, jeg er blitt insp av fluffy :D )

kan ikke vi som gjør dette bruke denne samme tråden å backe hverandre opp å motivere til å fullføre da? :D

Jeg begynte i dag så har fullført dag 1. det var inni noe grusomt tungt! hehe MEN jeg fullførte, svetta rant, kvalm var jeg, å skjelven.. MEN jeg klarte det.. å pokker meg om jeg skal klare det i morra og! hurra!
 
Jeg prøvde det før.. men pga vekta mi så klarer jeg ikke å fullføre uten å få vondt i ryggen..[:'(]
Så tror jeg skal ta den runden når jeg har kommet meg en del ned i vekt[;)]
 
eg har fullført den med 120 kg, ska sette igang med runde 2 snart
 
Jeg skal snart igang med dag 9 på level1[:)] Går bedre og bedre dag for dag[:D] 
Er 2 runde jeg er i gang med[:D]
 
så bra! flinke dere er!:D

hvis dere gjør dette mer en 30 dager starter dere på nivå 1 da eller forsette på nivå 3?
 
har fullført dag to i dag, må si jeg syns det er ENORMT tungt asså..
jeg har så gansperr etter i går å trilleturen at jeg fikk jo nesten ikke til noen ting i dag :( å armheving? kødder du eller?... men jeg SKAL klare det!!

syns dere det er tungt?
 
holder på å dø jeg ... er i gang med dag2 level 1 , fullørte aldri første gang med 30 d. Men jammen skal jeg over terskelen med "VONDTER" . stål i amer og bein for ikke å snakke om magen [:D]
 
jeg ble akuurat færdig med level 1 forje gang jeg prøvde, men måtte gi meg siden jeg ødela ankle med å trene uten sko. det var rundt påske i fjor og siden da har jeg lagt på meg nesten 10kg igjen[:'(]
så nå er jeg i gang i gjen med gode sko[:D]
jeg har en plan om å bruke opp til 40dager siden jeg tren er litt andre ting også og er er helt utslitt enkelte dager. bedre å bruke litt ekstra tid og ha et realistisk mål, enn å måtte begynde på nytt hele tiden for at man ikke klarer en dag[:)]
 
oii, jeg trener og uten sko...har ikke orntlige sko:P hmm må gjerne kjøpe da...
 
Kan godt være trenings venn til noen jeg [:D] Noen som vil?? [:D]
 
jeg holder på med 30 days. er nå ferdig med level 1,og begynner imorgen på level 2 [:D][:D] er dritt lei level 1 for å si det mildt sagt [:)] men guri malla så effektivt!! -2,2 kg på 10 dager og flere cm på kroppen! drip drop: var det deg jeg var slankevenn med? sendte deg en pm men fikk ikke svar [;)]
 
ORIGINAL: verteline

så bra! flinke dere er!:D

hvis dere gjør dette mer en 30 dager starter dere på nivå 1 da eller forsette på nivå 3?

 
Ville startet på en kombinasjon av 1-2 og 3 jeg, så får kroppen litt mer variasjon[:D]
Jeg for min del blir så ufattelig lei etter 30 dager, så tar pause og trener litt andre ting før ny runde[:D]
 
Jeg er på dag 9 level 1 [:)] Har gjennomført 30 ds en gang før, i fjor vår. Da merket jeg stooooor forskjell, ble mye strammere! Merker litt forskjell nå også [:)]
 
Litt blank her...
Tenkte jeg skulle komme igang med noe i disse dager. Hvor har dere fått tak i 30 days shred "programmet"??
 
aldri prøvd 30 days jeg..men må si jeg blir litt motivert av dere nå[8D]
 
sånn jeg har forstått det når man trener 30 days så må man trene hver eneste dag i 30 dager? 10 dager på level 1, 10 på level 2 og 10 på level 3?
kommer til å slite meg helt ut jeg altså. er i dåårlig form merka jeg. men klarte fullføre dag 1 idag hvertfal. litt stolt[8D]
 
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

sånn jeg har forstått det når man trener 30 days så må man trene hver eneste dag i 30 dager? 10 dager på level 1, 10 på level 2 og 10 på level 3?
kommer til å slite meg helt ut jeg altså. er i dåårlig form merka jeg. men klarte fullføre dag 1 idag hvertfal. litt stolt[8D]


ja stemmer det :)

KNALL BRA!
 
ORIGINAL: verteline

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

sånn jeg har forstått det når man trener 30 days så må man trene hver eneste dag i 30 dager? 10 dager på level 1, 10 på level 2 og 10 på level 3?
kommer til å slite meg helt ut jeg altså. er i dåårlig form merka jeg. men klarte fullføre dag 1 idag hvertfal. litt stolt[8D]


ja stemmer det :)

KNALL BRA!


hadde igrunn håpa du skulle fortelle meg at man ikke skal trene det hver eneste dag..hehe..fortsatt sliten jeg,[:o][8D]
så dette bør funke! gleder meg til å ha fullført(om jeg klarer det da)[:)]
var etter å lest denne tråden at jeg ble motivert, så tusen takk[:D]
 
Dette gikk jeg på, tok av 4-5 kilo på 2 uker! Men så slutta jeg..............
 
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ORIGINAL: verteline

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

sånn jeg har forstått det når man trener 30 days så må man trene hver eneste dag i 30 dager? 10 dager på level 1, 10 på level 2 og 10 på level 3?
kommer til å slite meg helt ut jeg altså. er i dåårlig form merka jeg. men klarte fullføre dag 1 idag hvertfal. litt stolt[8D]


ja stemmer det :)

KNALL BRA!


hadde igrunn håpa du skulle fortelle meg at man ikke skal trene det hver eneste dag..hehe..fortsatt sliten jeg,[:o][8D]
så dette bør funke! gleder meg til å ha fullført(om jeg klarer det da)[:)]
var etter å lest denne tråden at jeg ble motivert, så tusen takk[:D]


hehe solly :P du kan jo kansje ta det på 40 dager?
men vi kan gjøre det sammen! jeg har bare fullført dag 3 dag, men syns dagen i dag var lettere en de to andre faktisk :) la oss motivere til å fullføre? :D jeg VIL klare det!!!
 
Back
Topp