30 days shred..

*Kolibri*

Forumet er livet
hva går det ut på? hvordan har det gått med dere som har gjort dette etter at de 30 dagene er over?
syns tittelen er litt fæl jeg..tretti dagers helvete liksom, men så hva skjer når det er over?

ORIGINAL: Bdancer

man bare fortsetter[:D] da bytter jeg litt på nivåer innimellom for å få litt variasjon. det er ikke så helvete altså. ikke når man gjør øvelsene, men ble sinnsykt støl på nivå 1 hehe

hm, er det greit å gjøre alene hjemme? motiverende mener jeg?
hvordan laster jeg ned dette?

Jeg fullførte level 1...og trodde jeg skulle daue de første dagene, men jammen gikk det seg til[:)] Ble strammere også, både her og der. SÅ- dabba det av.

nå har jeg ikke trent på lenge, kan heller ikke starte opp igjen enda da det er mye hopp og sprett og benet i foten min har akkurat grodd..

men så snart jeg kjenner jeg kan gå og løpe normalt igjen skal jeg begynne.

Det er mye hopp og sprett men fy det gir resultater og så tar det toppen en halvtime hver dag.

Man kan jo ikke STOPPE etter 30 dager liksom! Da er jo poenget borte og man blir likedan som før.
Jeg ville tro at etter de 30 dagene så kjører man levelene etter behov for å opprettholde resultatet.
Og etter 30 dager er man som regel hekta på trening har man først begynt.

Nei jeg synes det er genialt..må bare komme i gang igjen..etter 30 dager regner jeg med jeg hadde kjørt level 3 tre ganger i uka kanskje?

Enig I det Bdancer sier. Og så er det liksom sånn at om man bare har joggesko og shorts&sports-bh/treningstopp liggende tilgjengelig, og bare tar det på seg og setter på dvd-n så før man vet det er man i gang og før man aner det er man ferdig![:)]

Synes hun er kjempemotiverende

jeg prøvde vel to dager, og der tok motivasjonen min slutt.
er avhengig av å trene på et sted hvor jeg får litt drahjelp, om du skjønner[:D]
men treningen i seg selv, er knall!

.

hvor prøver du å laste opp fra da?
Jeg skulle gjerne prøvd den selv, og jeg trenger det veldig!! [:'(]

ORIGINAL: lills

hvor prøver du å laste opp fra da?
Jeg skulle gjerne prøvd den selv, og jeg trenger det veldig!! [:'(]

du kan jo bare bestille på play.com
jeg fikk heller ikke til opplastning, så bestillte der.

Jeg har ikke kjørt det tredve dager i strekk, men jeg bruker DVD-en til hjemmetrening de dagene jeg ikke får dratt på sats/annen aktivitet. Jeg synes det er en veldig god treningsøkt, men du burde kjøpe deg noen ordentlige manualer med så høy belastning som du klarer[:)]

Back
Topp