30 days Shred

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Phuuuu, da var jeg ferdig med dag 3 av 30 Day Shred.
Fy flate, blir faktisk megasliten og super svett jeg altså....hoho
Får håpe det gir resultater[:D]

Hvor mange "SHREDDERE" her er det som har fullført 30 dager i strekk?
Og hvor mange er fornøyde?
Totalt mistet mange cm + kg?

Jeg løper og sykler i tillegg, så krysser virkelig fingrene for at jeg tørr å vise meg i bikini til sommeren......[8D]

Flink du er![:)] Så langt jeg vet er det bare Emja som har tatt alle dagene uten pausedager i mellom? Og chinchilla med en dags pause? Jeg har fullført dag 13, men har hatt et par treningsfrie dager pga en vond sene oppi skulderen. Tror ikke det er så krise med noen hviledager, for meg er det uansett mest et spark bak for å komme inn i gode treningsvaner[;)] Har ikke målt annet enn magen, og kanskje gått 1-2cm inn. Men synes jeg plutselig kan se litt flere overarmsmuskler enn før[:D]

Flinking du også da[:)]
Uff, får håpe du blir bra i skulderen din fort!! Viktig med en hvilepause innimellom...

Men, jeg har god tro på at jeg skal kunne klare å fullføre dette 30 dager i strekk, men, tar det ikke som et nederlag om jeg må ta noen pausedager. Det er jo så mye som skjer fremover også.....

Jeg kan ikke utføre armøvelsene pga en skade i skulderen, så blir ingen store muskler på meg der nei....hehe
Det viktigste for meg er som du sier, å komme inn i gode treningsrutiner, samt bli i bedre form og minske noen cm - hadde jaggu gjort seg å kommet inn i bikiniform igjen altså[:)]

Jeg har gjennomført dag 12 i dag..blir svett ja! Har skulket 2-3 ganger [8D]
Har ikke gått ned i vekt, men føler meg litt strammere..kan være innbilding, men dog [:D]

jeg har ikke fullført 30 dager i strekk.. Jeg begynte samtidig som Krølla, men er foreløpig bare på dag 5 av level 2, så vi har litt vei å gå.. [8D]
Men jeg gikk heldigvis ikke inn i det med det som mål å fullføre 30 dager i strekk da! Men fullføre skal jeg.
Jeg syns det har god effekt, jeg føler meg mye sterkere og jeg klarer mer. Jeg sover bedre, har mer matlyst (riktig mat, ikke drit), og har mer overskudd generellt. Det er kjempedeilig!
Hvor mange cm aner jeg ikke, for jeg glemte å måle... [8|]
Men, jeg får på meg bukser som jeg ikke fikk på meg for 2 uker siden, og jeg fikk på meg regnbuksa som jeg ikke fikk på meg i påsken. Så noe effekt har det jo! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: LadyDa

Flink du er![:)] Så langt jeg vet er det bare Emja som har tatt alle dagene uten pausedager i mellom? Og chinchilla med en dags pause? Jeg har fullført dag 13, men har hatt et par treningsfrie dager pga en vond sene oppi skulderen. Tror ikke det er så krise med noen hviledager, for meg er det uansett mest et spark bak for å komme inn i gode treningsvaner[;)] Har ikke målt annet enn magen, og kanskje gått 1-2cm inn. Men synes jeg plutselig kan se litt flere overarmsmuskler enn før[:D]

NEI, NEI, NEI!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tok også ALLE dagene uten en eneste dags pause!!!!!!!![:)][:)][:)] Flinke meg!!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)] Har ikke gått ned i vekt og glemte å måle før jeg begynte å trene, men jeg har fått treningsdilla da- og det er jo positivt!!![:D]

Jeg er ferdig med dag 23 i dag. Ikke hatt en dags pause og skal igjennomføre uten også. Bare 7 dager igjen nå.[:D]

Jeg har mista 34,5 cm og har da målt livvidde,mage,lår og legg ( målt en legg og ett lår). Gått ned 2,4 kg forrige fredag.Blir spennende å se neste fredag. Du kan se bilder inne på bloggen min.[;)]

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: LadyDa

NEI, NEI, NEI!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tok også ALLE dagene uten en eneste dags pause!!!!!!!![:)][:)][:)] Flinke meg!!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)] Har ikke gått ned i vekt og glemte å måle før jeg begynte å trene, men jeg har fått treningsdilla da- og det er jo positivt!!![:D]

Hehe.. sorry ass.. måtte bare spre litt feilinformasjon her[8D]

Jeg har gjennomført 21 dager uten pause.
Har ikke noe mål, da jeg glemte det før jeg startet. Har gått ned 3 kg. Hadde ikke som mål å gå ned noe særlig, men stramme opp, men sier ikke neitakk til å miste noen kg[:D]. Jeg har blitt strammere i fisken. Jeg kjenner også at jeg har blitt sterkere og fått mer energi og det er jo et kjempe pluss[:)]

Back
Topp