*30 days shred tråd*

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Hiv dere på! Jeg starter i dag!! Eller det blir ripped i 30 days for min del:)
 

Vedlegg

  • 1421055303236.jpg
    1421055303236.jpg
    20,6 KB · Visninger: 25
Eg e med. Men må sikkert starte i måren. Foten e ganske knust fortsatt etter overtråkket i går. Håper den e bra te i måro :)
 
Ferdig for i dag:D
 
Jeg kjenner vagt til konseptet, men har ikke satt meg inn i det og har ikke oversikt over hva jeg må ha.
 
Jeg kjenner vagt til konseptet, men har ikke satt meg inn i det og har ikke oversikt over hva jeg må ha.

Laste ned 30 days shred.så må du ha to halvliters flasker med vann til vekter.
 
Hvordan er den der ift 30 days shred? Er det mye kondis? Hardt for ryggen?
Vil ikke si det er mye kondis:) 3-2-1 konsept. 3 min styrke, 2 min kondisjon og 1 min mage. Dette utføres i 4 runder. Altså 4x6. 24 min totalt:)
 
Laste ned 30 days shred.så må du ha to halvliters flasker med vann til vekter.
Men det er ikke aktuelt for meg nå i alle fall, ikke før mars.

Jeg jobber til 2230 i dag, gjerne sånn ca 23. Begynner ikke med noe slikt da
 
Men det er ikke aktuelt for meg nå i alle fall, ikke før mars.

Jeg jobber til 2230 i dag, gjerne sånn ca 23. Begynner ikke med noe slikt da

Kan gjøre det på dagen, tar 20 minutter :p
 
Kan gjøre det på dagen, tar 20 minutter :p
Altså, jeg arbeider hele dagen. Overtid, så jeg si hjemmefra i morges,og jobber ca 14 timer før jeg drar hjem (inkl matpause da)

Det er bare et par dager i uka jeg jobber så mye, men daglig trening er altså ikke aktuelt disse dagene i alle fall. Dessuten er nok ikke det der ble for meg, jeg går ikke så drastisk til verks
 
Altså, jeg arbeider hele dagen. Overtid, så jeg si hjemmefra i morges,og jobber ca 14 timer før jeg drar hjem (inkl matpause da)

Det er bare et par dager i uka jeg jobber så mye, men daglig trening er altså ikke aktuelt disse dagene i alle fall. Dessuten er nok ikke det der ble for meg, jeg går ikke så drastisk til verks

Å sånn ja... Ja nei da skjønner jeg!
 
Back
Topp