30 days shred: erfaringer

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Hei jenter! Er det noen som har prøvd 30 days shred? Hva synst dere? Hvilket resultat ga det, var det tungt, klarte dere å gjennomføre alle dagene ? :)
 
Jeg begynte på det en gang, men ga meg kjapt. Var ikke noe for meg, men jeg klarer ikke å trene slik hjemme.
 
Jeg og mannen var flinke og kom oss igjennom. Det har veldig bra trening og det ga absolutt resultater.
 
Jeg begynte, men har ikke viljestyrke til å fullføre sånt på egenhånd. Opplegget var bra, da! :)
 
Kom til dag 25 men fikk så sykt vondt i alle ledd og rygg osv så det er IKKE positiv trening om du har en utrent kropp! Det er også viktig å tenke på at det ikke finnes kortvarige og enkle løsninger så jeg ville heller satt opp ett program sol varer feks ett år for å få varige og med positive resultater :)
 
Jeg holdt på med det en stund, og likte det ganske godt. Ble sterkere av det. Pga sykdom så gjorde jeg det ikke hver dag, men annenhver. Funket greit det å. Kjenner flere som har kommet seg gjennom flere av programmene hennes. Man må ha disiplin da, jeg syns det er vanskelig å trene hjemme.
 
Eg anbefalar den ikkje da øvelsane er for lite variert, spesielt på første nivå. Eg fekk kronisk betennelse i achilles senene som resultat av all hoppingen, sleit i eit halvt år:(
Men, eg har brukt deler av det til å trene heime også i etterkant, men da ikkje like intensivt, og i kombinasjon med andre øvelsar:)
 
ja eg gikk ned 5 cm rundt mage og hofter etter fulgt hele pogrammet.
gikk bare ned 1 kg da, men var ikke så nøye med kostholdet:)

Nå driver eg med ripped in 30..den er noe hardere.og merker armene og skuldrene mine er i ferd med å ble fastere+ rumpa da :)

De øvelsene kan være ganske harde for knær og ankler iom det er litt "hopping" så ville vært forsiktig.
"No more trouble zones" er litt mykere for kroppen, men noe lengre pogram .

perfekt trening hvis man har dårlig tid synes eg iallefall.. de fleste kan avse 25 min på stuegulvet etter kidsa er i seng :)
 
Utelukkende gode erfaringer:D
Strammere kropp, mistet både cm og kg!
 
Eg anbefalar den ikkje da øvelsane er for lite variert, spesielt på første nivå. Eg fekk kronisk betennelse i achilles senene som resultat av all hoppingen, sleit i eit halvt år:(
Men, eg har brukt deler av det til å trene heime også i etterkant, men da ikkje like intensivt, og i kombinasjon med andre øvelsar:)
ja eg gikk ned 5 cm rundt mage og hofter etter fulgt hele pogrammet.
gikk bare ned 1 kg da, men var ikke så nøye med kostholdet:)

Nå driver eg med ripped in 30..den er noe hardere.og merker armene og skuldrene mine er i ferd med å ble fastere+ rumpa da :)

De øvelsene kan være ganske harde for knær og ankler iom det er litt "hopping" så ville vært forsiktig.
"No more trouble zones" er litt mykere for kroppen, men noe lengre pogram .

perfekt trening hvis man har dårlig tid synes eg iallefall.. de fleste kan avse 25 min på stuegulvet etter kidsa er i seng :)
Enig i det med hoppingen og knærne. Jeg tok det litt rolig med det, og holdt jo ikke på hver dag heller. Jeg trente med sko inne etterhvert, følte det hjalp litt hvertfall :)
 
Flytta denne til vårt forum for Sunn Livsstil og slanking :)
 
Har lyst til å teste det treningsprogrammet etter at kroppen har fått stabilisert seg etter fødsel. Mye må strammes opp. :p
 
Back
Topp