30 days shred - Dag 5 !

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Idag gikk det virkelig såå bra !!
Er veldig fornøyd med meg selv, stølheten fra første dagen har gått over - endelig klarer jeg å sette meg ned på do ! [:D]

Også gikk alle øvelsene så mye bedre nå, klarte mye mer og synes det gikk så fort !
Første dagen tenkte jeg bare på at, nååå må det være ferdig snart.. hehe [:)]

Gruer meg til level 2.. Da blir jeg vel støl igjen da kanskje, siden det er nye øvelser [;)]

Hvordan går det med dere andre som begynte på mandag ?

Jeg skulle begynt på mandag, men sånn ble det ikke... [8|] Men nå på mandag MÅ jeg starte, for skal til syden i midten av mai.. Trenger bare å stramme opp litt, så er bikinikroppen der.. [X(]

Ja, vi skal til Spania i slutten av Mai, så derfor må jeg og få av meg litt håndtak [;)]

Føler faktisk at jeg har blitt litt tynnere allerede, men er sikkert bare ønsketenking ! hehe [:D]

30 Days Shred er veldig effektivt, så du har sikkert blitt tynnere.. Og uansett om du ikke har det, så er det hvordan du føler deg som er det viktigste!! [:)]

Jeg begynte også på mandag, så er på dag 5. Er utrolig stolt av meg selv faktisk!!! Klarer mer og mer, og blir mindre sliten...! Første dagen tenkte jeg at dette kommer aldri til å gå, men jeg er positivt overrasket over at kondisen min har blitt såpass mye bedre på kun 5 dager. Gleder meg faktisk litt til fortsettelsen...!

Jeg gleder meg til å gå på vekten for å se om det er noe fremgang...(eller blir det bakgang siden jeg vil helst gå ned i vekt...jeje, same same, but different...) Men skal vente til mandag!

Vi er flinke [:)]

Jeg begynte faktisk idag, på en fredag av alle dager...spent på morgendagen jah[:)]

Håper bare jeg klarer å holde meg motivert nok til å trene hver dag i en mnd [8D]
Men stolt av meg selv som faktisk står og svetter i stua helt alene !!! [:)]

Metherese, bare å glede seg ! Dag nr 2 og 3 var jeg så ufattelig støl at jeg nesten ikke klarte å gjøre noe.. hehe [:D]
Et lite tips er å varme opp en del lenger enn hun gjør på filmen !!

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Håper bare jeg klarer å holde meg motivert nok til å trene hver dag i en mnd [8D]
Men stolt av meg selv som faktisk står og svetter i stua helt alene !!! [:)]

Metherese, bare å glede seg ! Dag nr 2 og 3 var jeg så ufattelig støl at jeg nesten ikke klarte å gjøre noe.. hehe [:D]
Et lite tips er å varme opp en del lenger enn hun gjør på filmen !!

Oh så delig det var å gå i trappene i dag då :P NOT! Men jeg er klar for å starte dag 2 så snart sambo kommer seg ut døren[:)] Holder å se teit ut forran ungene liksom[;)]

Back
Topp