30 days-hva er det??

skravla

Gift med forumet
ja hva er det??? ser jo at flere av dere går på det, å blir litt nyskjerrig!

jeg å [:D][:D]

30 days er en urteblanding som tradisjonelt er brukt til å redusere fettmengden i mage/midjeregionen og på indre organer.
Kroppsfett me man ha, men for mye kroppsfett på  feil sted kan i følge forskerne være ugunstig. De er enige om at magefettet er det farligste, og at magefettet har større innvirkning på stoffskiftet enn fett andre steder på kroppen.
Fjerning av avfallsstoffer er en viktig del av kuren. 30 days renser lever og nyrer og setter fart på immunsystemet slik at mengdene av cellulitter og overflødig væske blir redusert.
Innhold:
Wellmune wgp (Beta-Glucaner) og aktive ekstrakter av artisjokk, lakrisrot, løvetann, mariatistel, rosenrot og chisandra
Dosering:
2 tabletter om morgenen og 2 tabletter om kvelden. Maksimum anbefalt dose (4 stk) bxr ikke overskrides.

Pakning:
120 tabletter

Det farlige magefettet
Forskerne er enige om at det er magefettet som er det farligste fettet og at magefettet har større innvirkning på stoffskiftet enn fett andre steder på kroppen. Hvis du er mann og har livvidde på over 94 cm eller kvinne med livvidde på over 80 cm, har du kanskje
metabolsk syndrom og økt risiko for type 2 diabetes i følge den internasjonale diabetes føderasjon (IDF). Stadig flere nordmenn rammes av dette problemet som gir femdobbel risiko for å få type 2 diabetes og to ganger økt risiko for hjerte- og karsykdommer iflg. nasjonalt helseinstitutt. Det metabolske syndrom kjennetegnes ved fettlagring i
magen og forstyrrelser i fett og sukkerstoffskiftet. Det er derfor svært viktig e begynne e ta livvidden alvorlig.

Slik virker 30 Days
30 days inneholder Med-Eq Gaiapharmas egenutviklede og unike ekstrakt DToX. Urtene i DToX har rensende og styrkende virkning på kroppens fordøyelsesorganer og stimulerer kroppens evne til å kvitte seg med skadelige avfallsstoffer. 30 days inneholder også unike gluko polysakkarider (betaglukaner), som er kjent for å aktivere og støtte vert naturlige immunforsvar. Studier indikerer tydelig at de unike ingrediensene i 30 days blant annet stimulerer et protein som øker fettforbrenningen og konverterer
energi til varme. Proteinet finnes i magefett, og derfor ser 30 days ut til e være spesielt virksomt mot store mager. Kombinasjonen av 30 days, fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med e holde magefettet borte. Fjerning av avfallsstoffer er en viktig del av kuren. 30 days renser lever og nyrer og setter fart på immunsystemet, slik at mengdene av slim, cellulitt og overflødig væske i mageregionens underhud blir sterkt redusert.

takk embriks'mam[:D]

lurer på om jeg skal kjøpe meg det.....

ORIGINAL: skravla

ja det er jo på salg nå ;)

ORIGINAL: Embrik`s mam

Kor e dæm på salg? Må nok kjøpe sånne æi også

ORIGINAL: Embrik`s mam

hvor da??

emrik's mam: he he he he .....nå er det mange som lurer på hvor de er på salg[:)][:D]

hmm  det var reklame på tv.. helsekosten i hvert fall.. bare  å sjekke det på helsekost butikkene

Tror Vita har dem på salg hvertfall. Hvis ikke det var en annen uke. [8|]

Back
Topp