Jeg gleder meg til fredag, da er det fridagHvordan går det med dere jenter? Dag 7 gjennomført her! Fant tusen unnskyldninger for å ikke gjennomføre i dag, men bet tenna sammen! Er jo bare meg selv det går utover![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg til fredag, da er det fridagHvordan går det med dere jenter? Dag 7 gjennomført her! Fant tusen unnskyldninger for å ikke gjennomføre i dag, men bet tenna sammen! Er jo bare meg selv det går utover![]()
flink du er! Her er det hviledag i dag! Jippi!Luksusproblem! Bommet på dagens antall og tok 110 i stedet for 105.Jaja!
![]()
oh noooooLuksusproblem! Bommet på dagens antall og tok 110 i stedet for 105.Jaja!
![]()
Ja, det er helt krise.oh nooooo![]()
Ja, det må du nesten! Ellers er det juksJa, det er helt krise.kan jo ikke ta flere enn man må! Får ta 105 i morra for å jevne ut.
- på app'n -
Ja, fysj!Ja, det må du nesten! Ellers er det juks![]()
hvilken dag er du kommet til? Ble to hviledager på meg i helgaDagens er unnagjort...Jeg er lei...![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
11, så hviledag i morgen.hvilken dag er du kommet til? Ble to hviledager på meg i helgaglemte å starte på igjen, men begynte igjen i går da
![]()