Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiJeg har ikke tålmodighet til det, tar det bare på laveste nivå i begynnelsen.![]()
Så lenge man ikke går ned for fort kan man trene ganske hardt før det går utover melka. Eneste kjipe er jo at melka kan smake melkesyre en stund.HihiEgentlig ikke jeg heller, men går en tur om dagen til da.. Redd for at det skal virke inn på ammingen også
![]()
Tenkte mer på at det kan være stressende på kroppen så jeg får enda mindre..Så lenge man ikke går ned for fort kan man trene ganske hardt før det går utover melka. Eneste kjipe er jo at melka kan smake melkesyre en stund.leste masse om det der før fødsel for å "lade opp".
![]()
Aha, sånn sett.Tenkte mer på at det kan være stressende på kroppen så jeg får enda mindre..Huff.. Skal prøve å bite tennene sammen og amme fremover nå.. Har en diger sprekk i ene vorta og litt hudløs på den andre, men tror det bare må være sårt og vondt en stund før det går over.. Har ikke snakket med noen som ikke har syntes det var vondt.. Føler meg som den pingla som ikke orker å legge til når det svir.. Mange jeg har snakket med har holdt på å besvime eller kaste opp og likevel holdt ut..
Haha! Ja, det er alltids mulig;-) Husket nesespeayen nå, så det gjorde ikke vondt!Aha, sånn sett.![]()
Neida, slettes ikke pingle. De du har snakket med er bare litt for glad i selvpining!![]()
Nei, det er dvd. Er hun jillian, treneren fra the biggest loser.Hva er det (har skjønt at det er et treningsprogram, men nettbasert??
Jeg er "ny" her, har bare tittet litt de siste dagene.
Ikke sant! Det er litt ensformig, men resultatet blir bra.Takkdet skal jeg sjekke ut! Har brukket foten, så litt usikker på når jeg er klar for trening men mange cm ned høres jo unektelig fristende ut
)
Du finner videoen bla på youtubeTakkdet skal jeg sjekke ut! Har brukket foten, så litt usikker på når jeg er klar for trening men mange cm ned høres jo unektelig fristende ut
)
Så bra! Stolt av deg, flinka<3Dag 1 fullført!
Merker at jeg ikke har fått beveget meg på nesten et år, ble særdeles varm i trøya.![]()