30 day shred!!!!!

MTDC

Forumet er livet
VIP
Gleder meg til å sette i gang om 3 uker! Hvem er med???:-):-):-)

Jeg er, men jeg begynner i morra tenkte jeg. :)

Flinka!<3

Vil vente til frøken er 6 uker, jeg:-P

Hold oss oppdaterte på hvordan det går da!:-)

Jeg har ikke tålmodighet til det, tar det bare på laveste nivå i begynnelsen. :)
Hihi:-) Egentlig ikke jeg heller, men går en tur om dagen til da.. Redd for at det skal virke inn på ammingen også:-P

Hihi:-) Egentlig ikke jeg heller, men går en tur om dagen til da.. Redd for at det skal virke inn på ammingen også:-P
Så lenge man ikke går ned for fort kan man trene ganske hardt før det går utover melka. Eneste kjipe er jo at melka kan smake melkesyre en stund. :) leste masse om det der før fødsel for å "lade opp". :p

Så lenge man ikke går ned for fort kan man trene ganske hardt før det går utover melka. Eneste kjipe er jo at melka kan smake melkesyre en stund. :) leste masse om det der før fødsel for å "lade opp". :p
Tenkte mer på at det kan være stressende på kroppen så jeg får enda mindre..:-P Huff.. Skal prøve å bite tennene sammen og amme fremover nå.. Har en diger sprekk i ene vorta og litt hudløs på den andre, men tror det bare må være sårt og vondt en stund før det går over.. Har ikke snakket med noen som ikke har syntes det var vondt.. Føler meg som den pingla som ikke orker å legge til når det svir.. Mange jeg har snakket med har holdt på å besvime eller kaste opp og likevel holdt ut..

Tenkte mer på at det kan være stressende på kroppen så jeg får enda mindre..:-P Huff.. Skal prøve å bite tennene sammen og amme fremover nå.. Har en diger sprekk i ene vorta og litt hudløs på den andre, men tror det bare må være sårt og vondt en stund før det går over.. Har ikke snakket med noen som ikke har syntes det var vondt.. Føler meg som den pingla som ikke orker å legge til når det svir.. Mange jeg har snakket med har holdt på å besvime eller kaste opp og likevel holdt ut..
Aha, sånn sett. :)
Neida, slettes ikke pingle. De du har snakket med er bare litt for glad i selvpining! ;)

Aha, sånn sett. :)
Neida, slettes ikke pingle. De du har snakket med er bare litt for glad i selvpining! ;)
Haha! Ja, det er alltids mulig;-) Husket nesespeayen nå, så det gjorde ikke vondt!:-) Da gjenstår bare å huske å smøre etterpå;-)

Hva er det (har skjønt at det er et treningsprogram, men nettbasert??
Jeg er "ny" her, har bare tittet litt de siste dagene.

Hva er det (har skjønt at det er et treningsprogram, men nettbasert??
Jeg er "ny" her, har bare tittet litt de siste dagene.
Nei, det er dvd. Er hun jillian, treneren fra the biggest loser.
Man trener 30 dager i strekk, og så går man ned ganske mange cm. :)

Velkommen hit! :D

Takk:) det skal jeg sjekke ut! Har brukket foten, så litt usikker på når jeg er klar for trening men mange cm ned høres jo unektelig fristende ut:))

Takk:) det skal jeg sjekke ut! Har brukket foten, så litt usikker på når jeg er klar for trening men mange cm ned høres jo unektelig fristende ut:))
Du finner videoen bla på youtube:-) Level 1 er første 10 dager, level 2 de neste 10 og level 3 de siste..

Tydelig at det er effektive øvelser!;-)

Velkommen til oss:-)

Dag 1 fullført!
Merker at jeg ikke har fått beveget meg på nesten et år, ble særdeles varm i trøya. :p

Back
Topp