30 day shred

tosmå*

Glad i forumet
denne her som "alle" trener etter nå, kan jeg trene etter den når jeg ammer? Og ser dere resultater?[:)]

Det er en del hopp i den. Så jeg ville kanskje vente litt hvis jeg var deg. Er nok bra at bekkenet får stabilisere seg litt først. Er ikke anbefalt med den type trening så kort tid etter fødsel.
Det skal jo også sette forbrenningen i været. Er nok heller ikke anbefalt sammen med amming. (ammer jo selv, men ikke så masse og Malte er tross allt 16 mnd nå).

Så jeg ville holdt meg til litt lettere trening og rockeringen hvis jeg var deg.

Du ammer og har akkurat født. Så ikke stress med det nå. Det kommer av seg selv. I øvrig er du jo en naturlig slank person, så du slipper sikkert det blodslitet vi andre må igjennom for å komme innenfor akseptabel bmi[8D]

slank ja,men vil ned noen kilo. rumpa kommer ikke oppi de gamle buksene, så må gå med joggebukser. Håper jeg går ned litt til sommeren hvertfall[;)].

Jeg ser ikke resultater enda, men merker at jeg blir sterkere. Men så er jeg bare på dag 7 også da. Men jeg ville nok ventet litt lenger før jeg gjorde dette. Det er ganske så tungt og hardt for både bekken og mage. Men du kan sikkert starte forsiktig når sommeren er her.

Og du får helt sikkert av kiloene med litt tid skal du se! Du har jo akkurat født

joda, tålmodighet er en dyd sies det[:D]. Sist raste jeg ned i vekt med en gang. Nå har jeg enda 5 kilo til utgangspunktet, og egentlig vil jeg ned ytterligere 5 kilo. Veier 70 kilo nå[:'(] (er 174cm høy), kunne godt tenkt meg ned til 60 eller mellom 60 og 65[;)].

ORIGINAL: Olive76

Det er en del hopp i den. Så jeg ville kanskje vente litt hvis jeg var deg. Er nok bra at bekkenet får stabilisere seg litt først. Er ikke anbefalt med den type trening så kort tid etter fødsel.
Det skal jo også sette forbrenningen i været. Er nok heller ikke anbefalt sammen med amming. (ammer jo selv, men ikke så masse og Malte er tross allt 16 mnd nå).

Så jeg ville holdt meg til litt lettere trening og rockeringen hvis jeg var deg.

Godt å høre det bare ikke er jeg som ammer jan.09 "babyen" enda, hehe [8D]

ORIGINAL: *Gullungene*

ORIGINAL: Olive76

Godt å høre det bare ikke er jeg som ammer jan.09 "babyen" enda, hehe [8D]

Malte er puppegal[8D]

Back
Topp