30 day shred

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jah.. Da har jeg prøvd.. Level 1.. Og jeg er hellig overbevist om at Jillian innerst inne er LITTEGRANN sadist.. [8|]

Kan du gi meg en kort innføring i hva det går ut på?????

Det er 20 minutters trening hvor man varierer mellom forskjellige øvelser; jump jacks (ut med bena og armene og sammen igjen) armhevinger, strekk- og tøy-øvelser, "hoppetau" og mye mer - man har gjerne 30 sekunder eller et minutt av hver øvelse, og hun varierer (eller kombinerer) øvelser som får opp pulsen og øvelser som gir statisk trening. På denne måten brenner man fett og man bedrer kondis/bygger muskler. Programmet er lagt opp med 30 dager med 20 minutters trening hvor det bygger seg opp til tyngre øvelser for hver dag

Jeg er på dag to, og klarte å gjennomføre på tross av støle muskler i både skuldre og lår fra i går

ORIGINAL: Almyrida81

Jah.. Da har jeg prøvd.. Level 1.. Og jeg er hellig overbevist om at Jillian innerst inne er LITTEGRANN sadist.. [8|]

joda, men man merker jo at det funker da - en søt sadist synes jeg hun er, hun kan godt få bosse meg litt rundt om det gir meg en kropp som ikke hopper videre når jeg har stanset

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Almyrida81

joda, men man merker jo at det funker da - en søt sadist synes jeg hun er, hun kan godt få bosse meg litt rundt om det gir meg en kropp som ikke hopper videre når jeg har stanset

Ja absolutt.. Hun er sadist, but I love it.. Hehe.. Jeg klarte nå å gjennomføre, men får se i morgen da hvordan formen er da.. Hehe..

Fy søren .. jeg trente i 3 dager, ble bare mer og mer støl .. så ble jeg dårlig, skal på'n igjen i dag [:D] Lenge leve stølhet [&:][8D] Men jeg tror så absolutt at det funker [:D]

Flinke dere er :)

....er dette er program, cd eller noe som dere kjøper, eller
er det noe dere har lest?

tralalala. jeg er på level 3 og sprek som aldri før. Hurra. (og så blir jeg forunderligt nok bare bittelitt støl. Rart egentlig...)

Imponerende!!!!![:D]

Hvor får man tak i det?? [:D] 

Jeg har og prøvd det! tok en pause da jeg ble syk og den pausen varer visst enda[8|] SKAL komme igang igjen altså, for jeg merka raskt forskjell, ikke ble jeg så veldig støl heller, utrolig nok med tanke på at jeg blir støl bare jeg tenker på trening.. Nå har jeg Zumba til nedlasting, så en DVD med det i dag på praksisplassen (veldig glad for at jeg kunne dekke meg bak "jeg er bare observatør i dag"[8D] for lattermusklene mine fikk jobbet skikkelig mens jeg så på enkelte av de andre[8D] ) men det så veldig gøy ut så jeg må prøve![:D] Etter hvert håper jeg å komme igang med 30 ds også, har lastet den ned så har den på dataen

Jeg har lastet ned i dag jeg...så da skal det prøves!

Back
Topp