30 day shred.... vooooooondt

Soul

Forumet er livet
huff å huff... jeg synes jo 30 day shred er sååå gøy! har jo fullført mange dager nå og synes det er knall gøy og effektiv. har masse mer energi og overskudd!

men begynnte å kjenne vondt i høyre kneet på onsdag. i går ble det enda verre og i dag kan jeg knapt stå på det. Sliter med å bære prinsessa og det føles som om hele kneet skal dette av [&:] Det er minst vondt når jeg kan bøye det, så ligger i fosterstilling på sofaen nå :P

jeg har jo vært veldig obs på å gjøre alt riktig, og hun viser jo alltid hvordan en ikke skal gjøre for å unngå vondt i kneet - og likevel har jeg fått vondt, søren og![:'(]

tror kanskje at det ble litt for mye for kroppen at jeg plutselig trente hver dag, 30 day shred, pluss turer og rockering. Før jeg ble gravid trente jeg max 2 ganger i uken, og da jeg ble gravid trente jeg ingenting. Så det er nok litt av et sjokk for kroppen. Men likevel..... så trist da, for jeg har så lyst å fortsette! Redd at jeg skal komme ut av den gode trenden jeg hadde nå...! Har jo så lyst å gå ned i vekt!

men men... har lest litt på nettet og det kan godt hende at det er betennelse. det var visst nok så vanligt når eg plutselig begynner å trene. og da kan ikke legen gjøre noe heller, for det må visst gro av seg selv. men har jo ikke lov å trene da. nå skal jeg ta det med ro i helga, og hvis det ikke blir bedre skal jeg til legen på mandag - bare for å utelukke andre/verre ting.

håper det gir seg snart så jeg kan fortsette!! planen er jo å være liten og nett til sommeren! [:)][:)]

noen andre som har fått noe lignende med 30 day shred?

Kjente det godt i vonde kneet mitt ja.. Så her har jeg bare tatt en gang, så ble det heller litt jogging og annen aktivitet [;)]

Jeg hadde ikke på sko da.. tipper det var det som gjorde det så vondt.. Så tenkte å prøve igjen MED sko bare vi får sykdommen ut av hus her.

HAdde du sko på? Viktig med GODE sko om man sliter med knær eller rygg.

OMG... nei vet du hva, jeg har ikke hatt sko på en ensete dag nei....!! tenk at jeg ikke har tenkt på det!
ja da kan det godt være at det var det som var vondt ja.

jaja, nå er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente at det blir bedre.. også kanskje ta treninga hver 2. dag og heller gå turer eller jogge eller noe den dagen jeg ikke trener med jillian....!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Sko er et MUST ja,hehe...
Det er mye belastning av hopp å sprett [:D]

off, selvfølgelig! føler meg jo skikkelig teit nå da [&:][:'(]
bruker jo altlid sko når jeg trener på senteret - men har ikke tenkt tanken å bruke sko her hjemme.. kom rett og slett ikke på det!

Se der ja.. sko må man ha ja [&o]

God bedring iallefall!! Håper kneet ditt kommer seg kjapt!!

Jeg vet faktisk ikke hva det der 30 days shred er for noe, men jeg vet en god del om trening[:D]
SKO er viktig vet du, hvis ikke ødlegger du knærne dine, så ta deg en gåtur, gjerne med vogna, og tøy litt forsiktig beinet som er vondt.. så tar du på joggesko neste gang du trener[:D]
Blir det ikke noe bedring, så kan det være en liten betennelse. Sjekk gjerne med en personlig trener på treningssenter (om du er medlem noe sted) eller hør med lege.

Ellers må jeg bare si KEEP UP THE GOOD WORK(OUT)!!!

ORIGINAL: Charlis

Jeg vet faktisk ikke hva det der 30 days shred er for noe, men jeg vet en god del om trening[:D]
SKO er viktig vet du, hvis ikke ødlegger du knærne dine, så ta deg en gåtur, gjerne med vogna, og tøy litt forsiktig beinet som er vondt.. så tar du på joggesko neste gang du trener[:D]
Blir det ikke noe bedring, så kan det være en liten betennelse. Sjekk gjerne med en personlig trener på treningssenter (om du er medlem noe sted) eller hør med lege.

ja, det må jo være noe sånt. i går var det mindre vondt før jeg gikk en tur på 1 time. da klarte jeg så vidt å stå på det, og i dag er det enda verre. så tørr ikke gå enda en tur. tror jeg må ha en "jeg går så lite som mulig" dag [8D]

tusen takk for svaret da! føler meg som en idiot som ikke har tenkt på å ha sko på meg. tror jeg må slette tråden [8D][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Soul

ja, det må jo være noe sånt. i går var det mindre vondt før jeg gikk en tur på 1 time. da klarte jeg så vidt å stå på det, og i dag er det enda verre. så tørr ikke gå enda en tur. tror jeg må ha en "jeg går så lite som mulig" dag [8D]

tusen takk for svaret da! føler meg som en idiot som ikke har tenkt på å ha sko på meg. tror jeg må slette tråden [8D][:)][:)][:)]

Da tar du det med ro ja[:D] Du får skylde på "ammetåka" når du glemte sko, hihih.. vi kan jo ha ammetåke vi flaskemødre også [;)]

Da tar du det med ro ja[:D] Du får skylde på "ammetåka" når du glemte sko, hihih.. vi kan jo ha ammetåke vi flaskemødre også [;)]

hihihi, ja ikke sant! [8D][:)][:D]

jeg brukte sko til og begynne med.. meeeeen... syntes det er best barbeint.. [8D] (bytter på å bruke sko og ikke)

ORIGINAL: veronica2

jeg brukte sko til og begynne med.. meeeeen... syntes det er best barbeint.. [8D] (bytter på å bruke sko og ikke)

får håpe det fungerer for deg og at du ikke får de samme smertene som meg.. for det er helt jæ.... har aldri hatt vondt i kneet mitt da, så jeg er nok litt pysa, men det er så utrolig vondt - klarer jo så vidt å stå på det uten å grina liksom!

ORIGINAL: veronica2

får håpe det fungerer for deg og at du ikke får de samme smertene som meg.. for det er helt jæ.... har aldri hatt vondt i kneet mitt da, så jeg er nok litt pysa, men det er så utrolig vondt - klarer jo så vidt å stå på det uten å grina liksom!

Jeg sliter med rygg og knær.. men syntes det går veldig bra barbeint...! Men som sagt, jeg bytter litt på(barnbeint og sko) Er ferdig med nivå 1 i dag!  wohoooo nivå 2 here I come... [8D]

Back
Topp