30 day shred - mat??

mama*demi

Glad i forumet
dere som er med på 30 Day shred ... hvordan er det med mat? jeg sliter veldig mye med mat, spiser ikke nok :(
men jeg har vært veldig flink å drikke vann idag [:D]

Huff, jeg er der du er. Spiser alt for lite. Redd for at jeg går ned for mye for fort[&:]

Prøver å tvinge i meg mat hver tredje time.

ORIGINAL: Helene Burugle

Huff, jeg er der du er. Spiser alt for lite. Redd for at jeg går ned for mye for fort[&:]

Prøver å tvinge i meg mat hver tredje time.

godt der er ikke bare meg ...
men hva slags mat spiser du ? jeg spiser et par brødskiver med pålegg før kl 12.00 og middag. Varrierer veldig med hva vi spiser til middag (kylling, poteter, grøn og saus eller pizza eller pasta ..). Jeg må spise ofte! Skal prøve imorra å spise hver tredje time..
Vurderer å prøve Lav-gi dieten igen ... synes det funker for meg.

Vi sover så lenge, snuppa og jeg, så blir ikke mat før rundt 12.00 på meg heller. Er par brødskiver da.

Så blir det middag. Varierer veldig der. I dag hadde vi fiskegrateng, i går hadde vi løvbiff i pita og salat.

Men nå skal jeg tvinge meg selv til å stå opp tidligere, spise både frokost og lunsj. Og spise flere mellommåltider, spesielt etter treningen.

Skyr er veldig godt! Fettfri og sukkerfri[:D]

Jøss, så lite dere spiser da[:-]
Jeg er ikke flink til å spise frokos, må gå minimum2 timer før jeg får i meg mat. Starter alltid dagen med kaffe.
-"Frokost" 2-3 knekkebrød med div pålegg og masse grønt.
-Lunsj varierer veldig alt fra en salat, knekkebrød, omelett..
-Middag blir det mye fisk eller kylling, mye grilling nå i sommer.
-Kvelds varierer det mellom knekkebrød, cottage cheese med eple og kanel, havregrøt ol.

Jeg har mellom måltider som består av frukt og grønt, har alltid liggene en bolle med oppkuttet grønnsaker i kjøleskapet.

spiser også altfor sjelden.. og det går man hvertfall ikke ned i vekt av!! Når man spiser for sjelden og lite så tviholder kroppen på fettet. Kroppen går liksom i sparemodus, og det er ikke bra for vektnedgangen :( Jeg har fortsatt 10 kg jeg skal ned for å komme til startvekt.. Blir å begynne den kampen etter ferien. Starter opp på Sats igjen i august :) Gleder meg til å få startet treningen igjen! Utfordringen er å få i seg nok mat!!

Back
Topp