30 day shred *BLI MED*

babymagen90 skrev:
Og da har jeg fullført dag 30!!! :D


Gratulerer :)
 
Feeeeeerdiiiiiig!!!! :)

Dag 30 i går! Hadde ikke helt tro på at jeg skulle klare det på dag 1 level 1... BUT I DID!! :) :)
 
Dag 29 fullført :) Én dag igjen ;) Men tror ikke det blir tid i morgen da, så det spørs om den må utsettes til 18.
 
er visst bare meg igjen her nå..men har hvertfall fullført dag 16!
 
Fullført dag 30!! :)
 
dag 17 fullførte jeg igår..
idag blir det ikke..vært opptatt heeele dagen med kakebaking(min sønn har bursdag imorgen), rydding og vasking osv. også hatt besøk! men prøver meg på dag 18 imorgen etter gjestene er reist=)
 
Kom til dag 9, men vi reiste på ferie og jeg hadde klart å fjerne den fra pc'en, så da har det blitt en noe ufrivillig 30ds pause på 12 dager for min del, så starter like så greit på nytt.
1/30 fullført!
Merka for øvrig at jeg ikke har trent noe på 9 dager, sliten og svett :P (utenom gåturer)
 
Jeg prøver meg på nytt fra i morgen av! Sist kom jeg til dag 27. Håper å fullføre denne gangen! 

Imponert over deg maiseptaugskatt!!! Stå på så skal du se det siste forsvinner og!! =)
 
Chaba skrev:
Jeg prøver meg på nytt fra i morgen av! Sist kom jeg til dag 27. Håper å fullføre denne gangen! 

Imponert over deg maiseptaugskatt!!! Stå på så skal du se det siste forsvinner og!! =)


kjekt du slenger deg med på en runde til:)
Du har jo vært kjempeflink tidligere, så det er klart du klarer fullføre denne gang:)
Jeg må si jeg er litt lei etter å trent dette 4 runder nå..Men samtidig så kjenner jeg jo det er så utrolig god trening. Så da blir jeg likevel veldig motivert.. Merker og jeg har blitt myye sterkere fra hver runde jeg har tatt.
Håper bare jeg vil se litt mer resultater på spesielt magen etter å fullført denne gang. Litt demotiverende at det går så forbaska tregt med å få bort magefettet:( Men kommer aldri til å gi meg..hehe
 
Back
Topp