30-årsgave til mannen min- hjelp..

almara

Forumet er livet
VIP
Noen gode forslag? Har allerede bestilt et fotoalbum med bilder av han og Alma hvor jeg har skrevet en tekst til hvert bilde om hvorfor jeg syns han er en fantastisk pappa. Så den personlige delen har jeg dekket, men vil gjerne kjøpe noe ekstra fint siden han tross alt blir 30.
Kommer bare ikke på noe..

Her MÅ jeg følge med for gubben min blir å 30 i år, men null peil på gave, å minimalt med penger [:'(]

Hmmm...veldig usikker selv. Mannen min blir 30 i januar [:D] koselig med personlig album da... Helgetur har jeg lurt på, hadde vært en fin tid å ta et par netter borte fra snuppa for første gang.

Hun er vel kanskje ikke så avhengig av puppen lenger da [;)]

Takk for forslag! De var gode, akkurat sånne ting han ville blitt glad for, det er bare det at jeg kjøpte klokke til han til jul, og han har noe som ligner på iphone. Helgetur hadde vært supert, men vi klarer nok ikke reise fra jenta vår helt enda. Krakow skal jeg tenke på til en annen gang! Liker sånne helgeturer til forskjellige byer, og vi har ikke reist til Polen sammen enda.

ORIGINAL: Ascona

Hva er han interessert i da? Kjøp noe han har bruk for...?
Er han en naturmann, kan du jo kjøpe f.eks noen gode tursko/fjellsko (http://www.klikk.no/helse/trening/article471578.ece), en fin tollekniv, god tursekk, eller jakke.
Liker han fotball, kan du kjøpe årets fotballdrakt til yndlingslaget hans.
Liker han tekniske ting, kan du f.eks kjøpe GPS til bilen, hjemmekinoanlegg/høyttalere.
Liker han å lage mat, kan du kjøpe en god kjøkkenkniv, f.eks Victorinox kniv, evt knivsett.
Evt en egen bæresele til han (hvis alle dine er litt jentete?[;)])
Eller hva med verktøy / verktøysett eller ei god, solid verktøykasse?
Elektrisk tannbørste?
Værstasjon?
Bilbane!?[;)]
Ellers har man jo alltids klær, bøker osv?

Det var det jeg kom på i farta[;)]
Er jo litt dyrt noe av dette da, vet ikke hvilken pris du tenkte på.

PS: Det fotoalbumet med bilder av han og Alma og tekst til hørtes kjempefint ut![:)] Har du lagd det sånn på nettsiden til en fotobutikk da? En god ide til julegave her i gården![:)]

Takk for masse bra forslag[:)].
Albumet lagde jeg på nettsiden til fotoknudsen, bare et helt enkelt et med ett bilde pr side med plass til å fylle inn tekst. Håper det blir fint, gleder meg til å se det.

Back
Topp