30 års lag

Anjalef

Gift med forumet
Skal ha 30 års lag for sambo om noen uker og jeg må vel begynne å planlegge det litt.

Hva trenger man?

Skal te Sverige å handle inn te uka, er det noe jeg kan kjøpe der som er billigere enn her i landet.

Til 35 års dag en til K handlet vi øl,vin,sprit,kjøttdeig og tilbehør til taco i sverige.
chips og snopp er også billige

Det kommer 16 stk, har planer om å grille. Har fått låne litt diverse av borettslaget.

Litt usikker på om jeg kommer meg te vinmonopolet i Sverige te uka.

du er vel i sverigeganske ofte, og kjenner prisene relaitivt mye bedre enn oss alle her.. men jeg har en oppfatning av at en del grillmat er billigere der borte.. men det er også sykt billig på rema i norge. De har masse forskjellig gode marinerte kjøttstykker, blandt annet indrefilet..

når det kommer til vin har vinmonopolet ofte enkelte viner rabatterte i pris.. da vi giftet oss stod vi for all alko, og da kjøpte vi en del i norge også, for det var like billig.. nå vet jeg de blandt annet har en mussernde vin, som visstnok skal være god, også kan det jo hende de har noe annet godit også.. jheg vet ikke!

ellers hadde jeg kjøpt snacks etc i sverige..

Jeg er i Sverige en gang i måneden. Vet ikke om vi skal ha alkohol denne dagen egentlig, for de fleste skal jo hjem igjen.

Back
Topp