30 års jentefest ikveld

Tjukkaaa

Forumet er livet
som dere kanskje vet. Men hva skal jeg ha på meg? En mørkegrå dongerikjole (pæreformet med glidelås foran og halterneck) eller emami (den svarte kjole nsom jeg an gjøre om til alt mulig - som jeg har vist dere før[8D])

trenger hjelp så pliz! Hva er fint nok eller for fint?

Altså gjett hva som kommer nå :

.

.

.

.

.

BILDEEEE
[8D]
[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

AAAaaaarg!!! jeg visste det!!!![>:]

JEg får uansetet ikke tatt bilde av meg med det på - men bilde av kjolene kan du gjerne få[8D]

nie nei nei nei nei.... Må ha bilde av kjolene PÅ tjukka [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

[>:][>:][>:][>:][>:][>:]
*Skyndte seg med det jeg driver med for å få tid til å kle på meg og ser styggt bort på kath*
[8D]

må se d på[;)]

men har du en fin bukse og en fin bluse/topp så går d også... men kjole er jo finest da[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

[>:][>:][>:][>:][>:][>:]
*Skyndte seg med det jeg driver med for å få tid til å kle på meg og ser styggt bort på kath*
[8D]

*bryr seg NADA om stygge blikk* [8D]

Og NEI - kjole er flott det! gøy når folk pynter seg litt!!! [:D]

Må ha kjole i 30års dag vettu! [:D]

Og ja, jeg slenger meg på lag med kath; FREM MED BILDER AV TJUKKA!![:D][:D][:D]

(Og hvis jeg ikke får sett de, altså kommentert de, så MÅ jeg få beskjed om at de ligger her inne!! Er nemlig litt i oppussingsmodus nå! [8D])

WHAT A FOOOXY LADY!!!![:D] glad jeg ikke skal på samme fest som deg[8D][&:][;)]

Syns du skal knyte den sånn som du har den nederst!! KNALLFIN BLIR DU! [:D][:D][:D]

edit: blir det kanskje for trangt oppe med jakke og knytingen helt opp? Men uansett: STILIG! [;)]

*rødmer litt*[:D]

Jeg er selv litt usikker. Høy hals er mye mer behagelig... altså tenker ikke åstresse med om kjolen holder seg over puppene[8D] Men utover det liker jeg den løse formen bedre... om du skjønner...

Ja vi få se hva det blir til når jeg tar på meg kjolen... kan uansett ikke kjøre med denne kjolen på meg i 2 timer - kommer til å se ut som Kuespytt når jeg kommer frem[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

*rødmer litt*[:D]

Jeg er selv litt usikker. Høy hals er mye mer behagelig... altså tenker ikke åstresse med om kjolen holder seg over puppene[8D] Men utover det liker jeg den løse formen bedre... om du skjønner...

Ja vi få se hva det blir til når jeg tar på meg kjolen... kan uansett ikke kjøre med denne kjolen på meg i 2 timer - kommer til å se ut som Kuespytt når jeg kommer frem[8D]

da tar du den på kleshengeren og henger den i baksetet til du kommer frem! Måkke se ut som kuespytt vettu! [:D][:D][:D]

ha en KNALLFIN kveld snuppa! [:D]

*fikk ikke se - gråte en skvett* [:o]

*fikk ikke se - gråte en skvett* [:o]
Ikke jeg heller!! [&o][>:] *gråter i kor med KathMor*

Få se bildet igjen!! [:D]

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: Lene1986

Få se bildet igjen!! [:D]

shorty86
Senior medlem

Medlem siden: 24.08.2007