30 års gave

Stor og lillesprett

Elsker forumet
til samboern min..
Noen tips ??
Aner ikke hva jeg skal kjøpe, og har bare en og halv uke på meg [&:]

Hadde bestemt meg for å kjøpe noe kamera greier, men så har han allerede skaffet seg det han trenger til kamera,
utenom en linse han ønsker seg som koster 8500 da, og DET får han ikke [8D]

Jeg kjøpte IPoD til min sambo i 30års gave.
Graverte inn navnet hans på baksiden av den [:)]

ORIGINAL: stort og lite gull

Eg blir tretti i mårå, mannen har visst en diger overraskelse til meg, skal si fra når eg veit ka det e [:D]

Gjør det, så gir jeg det samme til min.. hehe [:D]
Nei.. Jeg pleier å være så fantasiful, men nå er jeg helt blank..

ORIGINAL: Puki

Jeg kjøpte IPoD til min sambo i 30års gave.
Graverte inn navnet hans på baksiden av den [:)]

Ja, det hadde jo vært en fin gave om han ikke bare har alt mulig rart av duppedingser..
Han er en skikkelig duppedingsmann..

Han ønsker seg jo iPad da.. hehe [:D]

KJøpte kaffemaskin til min sambo da han ble 30. Resultatet er vel og merke at det er jeg som bruker den.... Men god kaffe er det iallefall!

ORIGINAL: Kiwi78

KJøpte kaffemaskin til min sambo da han ble 30. Resultatet er vel og merke at det er jeg som bruker den.... Men god kaffe er det iallefall!

Kanskje jeg skal gjøre det ! Jeg drikker kaffe, men ikke han, så da hadde det jo blitt god kaffe på meg [:D]

ORIGINAL: TJ2008

ORIGINAL: Stor og lillesprett

DET var faktisk ingen dum ide [:D]

Vi har faktisk litt lyst tul å ta en weekend i london uten barna en gang og.. ikke dumt !

London anbefales!!!!der var vi i fjor,etter bryllupet...størsten var heime,så da var berre oss to[:D]klart han var savna ,men vi hadde det også veldig kjekt!

Ja driver og kikker.. Tror jeg bare må lage et kort som det står på om det blir det..
Har ikke råd til å kjøpe det denne mnd.. hehe [;)]
Var i London ifjor, men da var jeg gravid og vi hadde med eldstemann. Vi besøkte søsteren min der da, så ble ikke helt det samme.. Men jeg har hvertfall veldig lyst på en kjærstetur [:D]

Back
Topp