30 års gave?

myprecious

Glad i forumet
Jeg har ei studievenninne som fyller 30 år og hun har bedt med venninnegjengen med ut for å spise på lørdag.
MEN selv om dette er en god venninne har jeg ingen aning på hva jeg skal kjøpe i gave fra oss. Har dere noe forslag? Føler liksom det må være noe ekstra siden hun fyller 30.

Hun har sagt hun ikke ønsker seg noe, nok at venninnene er med ut. Men det er jo stusselig, må jo ha med noe [8D] Jeg synes det er vanskelig å kjøpe gaver generelt så dette gir meg hodebry =) tihi..

ingen som har noe forslag... [8|]

Jeg er sykt dårlig på slike ting selv! Men syntes at spa var en kjempe god ide! ellers kan du jo finne ut om hun samler på noe glass eller slike ting?
Men jeg er som sagt forferdelig dårlig på å komme på ting!

har hun barn? isåfall kunne du/dere ha kjøpt englebarn-smykke til henne. Jeg fikk et til morsgave og er blitt veldig glad i mitt:)
http://www.gullsmedrydeng.no/Englebarn_272.html

takk for alle supre forslag [:D]

Tror jammen det blir gavekort på spa. Hun har også ei lita jente på 3 mnd så hun blir nok glad for å få litt pleie for kroppen sin [:)]

Jeg blir snart 30 og jeg ønsker meg hagle!![:D]

ORIGINAL: Mirus

Hehehehehe, HAGLE????? Har gutta boyz begynt å fly etter lillemor i bhgen[:D][:D][:D][:D][:D][:D]???

Kan da ikke være sååå fælt å bli 30[8D][8D] hahaha[:D]

ORIGINAL: crispy

hoho [8D] der traff du min humor crispy [:D]

huff og huff [8D] hørtes ikke bra ut Mirus.

ORIGINAL: IdaTh*

Haha, nei får da inderlig ikke håpe det. Tenker ikke så hardt på det at jeg får et nytt tall først gitt. Leser jeg i ukeblader at noen er 34-35, så tenker jeg at han har jammen blitt gammel gitt.......[8|] Føler meg liksom ikke slik som jeg forventet at en på 30 følte det når jeg var yngre. [8D]
Er rett og slett lei av å låne våpen av pappa og sambo, så nå ønsker jeg meg min egen. Burde vel egentlig ønsket meg rifle, men der kan jeg låne en av sambo foreløpig. Jeg sa for noen år siden at jeg ville kjøpe meg rifle og fikk følgende svar: Nei, hvorfor det ? Du kan da få min (gamle) så kan JEG kjøpe meg ny! [:-]

ORIGINAL: IdaTh*

Haha, nei får da inderlig ikke håpe det. Tenker ikke så hardt på det at jeg får et nytt tall først gitt. Leser jeg i ukeblader at noen er 34-35, så tenker jeg at han har jammen blitt gammel gitt.......[8|] Føler meg liksom ikke slik som jeg forventet at en på 30 følte det når jeg var yngre. [8D]
Er rett og slett lei av å låne våpen av pappa og sambo, så nå ønsker jeg meg min egen. Burde vel egentlig ønsket meg rifle, men der kan jeg låne en av sambo foreløpig. Jeg sa for noen år siden at jeg ville kjøpe meg rifle og fikk følgende svar: Nei, hvorfor det ? Du kan da få min (gamle) så kan JEG kjøpe meg ny! [:-]

Mannfolk i ett nøtteskall... det er nok godt ment, men de er jo alltid ute etter en god grunn til å kjøpe seg noe nytt... og kanskje ikke tenker over at du har lyst på noe eget som kun er beregnet for deg![:)]

Back
Topp