30 års gave til samboer - hjelp!

idamora

Elsker forumet
Any ideas?[:)] Min kjære blir 30 i feb.
Skriv bare alle tips, små, store, dumme, teite, ALT[;)] Så kan jeg selv plukke om jeg liker noen....
 
ORIGINAL: mammasin

Hvilke interresser har han da??[;)]

 
Han har ingen hobbyer, men er interessert i bil, samfunnstemaer, Pondus, Seinfeld++
Som ei venninne sa i dag da jeg spurte etter tips - "hadde vært lettere om han va friluftsmann eller nåt sånn"[:D]
 
jeg kjøpte min kjære en KLOKKE (en skikkelig fancy og pen en!) i 30 års gave[;)]
 
Takk for svar Ida og mammasin[:D]
 
Kjæresten min har en skikkelig fancy klokke, som vi spleiset på til jul i 2007. Han har alle slags kamera - video og digitalt[8D] 
 
Kunne gjerne tenkt meg å gi han en fin gave, ikke superdyr men - OG gjerne en opplevelse. Vi har ikke noe svæææær vennegjeng, og han liker ikke store tilstelninger, så det blir ikke noe storfeiring. Han har nevnt at han har lyst å gå ut å spise, hele familien - foreldrene hans, brødrene med koner. 
 
Hadde det vært en ide å invitere med to av kompisene hans (han har kun to nære kompiser her i byen) med damer? Eller er det teit å blande kompiser og familie.....[8D]
 
jeg kjøpte gavekort på dykkersertifikat til daniel sin pappa et år. det pakka jeg inn i noen skikkelig selvlysende fisketøfler. en tur for dere 2 en langhelg går jo og an, men det kan jo fort bli dyrt da...
 
Hva med en tur til en storby! Man får jo kjempe billige flybilletter!
Ut å spise bare dere to.
Hmmmmm Kommer ikke på noe mer!
 
ORIGINAL: Mayane

Hva med en tur til en storby! Man får jo kjempe billige flybilletter!
Ut å spise bare dere to.
Hmmmmm Kommer ikke på noe mer!

 
Dere vet nok ikke hvor dyrt det er å fly fra Finnmark[&:] Vi skal til Tromsø i morgen, og billettene for oss to kom på den nette sum av 4300. LIllemann skal være med men han er jo med gratis. Vi skal på visning på to leiligheter..
 
Men takk for gode forslag alle jentene[;)] hadde vi bodd i en storby hadde det vært lettere[:)]
 
Hva med dvd box med seinfeld (om det har blitt utgitt), pondus spillet (er gøy[:D]), synes du absolutt kan blande venner og familie for å ta de med ut å spise

Jeg mangler egentlig forslag, selv gav jeg mannen tur til Liverpool på fotball kamp. Men hadde spart i et år pluss ferie pengene mine (var til han og brodern)
 
Dette er vel ikke noe som koster mye , men hva hvis du lager et hefte med forskjellige kuponger med ting..Så ka han bruke de når han vil. Ting du kan gjøre liksom, massasje, fotpleie, en god middag med god drikke, kinokveld, bowling, bilmesse, etc.

Kanskje teit mens jeg syntes sånne gaver er gøye jeg..[:)][:)]
 
Back
Topp