30 års gave til min kjære

Mannebeinet liker ikke høyder og takler ikke blod en gang. Litt følsom som jeg sier, men da blir han bare sur når jeg sier det :p han elsker å reise med oss jentene eller kun med meg. Da koser han seg masse ❤️ han liker jo gaming og bøker da ;)

Samboeren min blir også 30 i desember,og han skal få gavekort til kjøreskole da han har hatt planer om å kjøre opp til sykkel lenge ;)

Ble weekendtur til London sammen med ett vennepar av oss! :) også baby! Kom 9 mnd etter turen ;) :p

Tusen takk for alle svar :)

Her skal min få gavekort på kjøreskolen,da han snakker om å kjøre opp til motorsykkel :)

Når mannen min ble 30 i sommer skaffet jeg barnevakt, ordnet med et hotellrom til oss, kjøpte billetter til Latter sommershow og bestilte bord på en restaurant!

Det falt veldig i smak! Når vi sjekket inn ventet musserende, bær og sjokolade på oss <3 Vi drakk oss snydens og måtte gå rundt i Oslo før vi la oss :D Ha ha er ikke vant til å drikke vin hele dagen!

Han blir 30 om halvannet år og da blir det bunad :)
Å, så heldig. Jeg ønsket veldig at vi skulle gå sammen i familien å kjøpe bunad til mannen, men han ville ikke ha:(

Når mannen min ble 30 i sommer skaffet jeg barnevakt, ordnet med et hotellrom til oss, kjøpte billetter til Latter sommershow og bestilte bord på en restaurant!

Det falt veldig i smak! Når vi sjekket inn ventet musserende, bær og sjokolade på oss <3 Vi drakk oss snydens og måtte gå rundt i Oslo før vi la oss :D Ha ha er ikke vant til å drikke vin hele dagen!
Det er de dagene som er herlige. Mannen og jeg pleier å ha vårt eget julebord og da gjør vi akkurat det samme:D Starter ved lunsjtider:p

Mannen min får en overraskelsesbursdag og hotel overnatting og vinkurs i Oslo. Han ønsker kun utenlands tur, men jeg fikk ikke billetter til dit han ønsket. Så da får vi ta en minitur nå og så blir det tur til våren :)

Det er de dagene som er herlige. Mannen og jeg pleier å ha vårt eget julebord og da gjør vi akkurat det samme:D Starter ved lunsjtider[emoji14]
Ja det var helt fantastisk! <3 Så koselig! Åh det tror jeg vi må adoptere, årlig greie! Det hadde vært utrolig koselig!

Ja det var helt fantastisk! <3 Så koselig! Åh det tror jeg vi må adoptere, årlig greie! Det hadde vært utrolig koselig!
Det burde dere! Vi gleder oss allerede. Beste julebordet:D

Det er de dagene som er herlige. Mannen og jeg pleier å ha vårt eget julebord og da gjør vi akkurat det samme:D Starter ved lunsjtider:p
Så utrolig kult ;) må jeg nevne til gubben her også ;)

Samboeren min fikk fallskjermhopp i gave. Hadde han ikke hatt ører hadde han smilt helt rundt når han landet :D

Samboeren min fikk fallskjermhopp i gave. Hadde han ikke hatt ører hadde han smilt helt rundt når han landet :D
Det tenkte jeg også på,mem det ønsker jeg meg selv og vi har snakket om å gjøre det sammen muligens til neste høst :)

Det tenkte jeg også på,mem det ønsker jeg meg selv og vi har snakket om å gjøre det sammen muligens til neste høst :)

Vi hoppet begge to her også. Veldig fint å kunne gjøre det til en opplevelse for begge to :) Ble dog veldig dyrt for lommeboka mi.. :p

Vi hoppet begge to her også. Veldig fint å kunne gjøre det til en opplevelse for begge to :) Ble dog veldig dyrt for lommeboka mi.. :p
Det skjønner jeg ;) men vi får ta det ved senere anledning,da førerkort til motorsykkel er i første omgang ;)

Bestiller limo til bursdagsfeiring :) om andre blir med blir det såfall - det og må finne på noe ved siden av :)

Back
Topp