Mannebeinet liker ikke høyder og takler ikke blod en gang. Litt følsom som jeg sier, men da blir han bare sur når jeg sier det
han elsker å reise med oss jentene eller kun med meg. Da koser han seg masse
han liker jo gaming og bøker da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så heldig. Jeg ønsket veldig at vi skulle gå sammen i familien å kjøpe bunad til mannen, men han ville ikke haHan blir 30 om halvannet år og da blir det bunad![]()
Det er de dagene som er herlige. Mannen og jeg pleier å ha vårt eget julebord og da gjør vi akkurat det sammeNår mannen min ble 30 i sommer skaffet jeg barnevakt, ordnet med et hotellrom til oss, kjøpte billetter til Latter sommershow og bestilte bord på en restaurant!
Det falt veldig i smak! Når vi sjekket inn ventet musserende, bær og sjokolade på oss <3 Vi drakk oss snydens og måtte gå rundt i Oslo før vi la ossHa ha er ikke vant til å drikke vin hele dagen!
Ja det var helt fantastisk! <3 Så koselig! Åh det tror jeg vi må adoptere, årlig greie! Det hadde vært utrolig koselig!Det er de dagene som er herlige. Mannen og jeg pleier å ha vårt eget julebord og da gjør vi akkurat det sammeStarter ved lunsjtider[emoji14]
Det burde dere! Vi gleder oss allerede. Beste julebordetJa det var helt fantastisk! <3 Så koselig! Åh det tror jeg vi må adoptere, årlig greie! Det hadde vært utrolig koselig!
Så utrolig kultDet er de dagene som er herlige. Mannen og jeg pleier å ha vårt eget julebord og da gjør vi akkurat det sammeStarter ved lunsjtider
![]()
Det tenkte jeg også på,mem det ønsker jeg meg selv og vi har snakket om å gjøre det sammen muligens til neste høstSamboeren min fikk fallskjermhopp i gave. Hadde han ikke hatt ører hadde han smilt helt rundt når han landet![]()
Det tenkte jeg også på,mem det ønsker jeg meg selv og vi har snakket om å gjøre det sammen muligens til neste høst![]()
Det skjønner jegVi hoppet begge to her også. Veldig fint å kunne gjøre det til en opplevelse for begge toBle dog veldig dyrt for lommeboka mi..
![]()