30 års gave til min kjære

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Hva ga dere? :) vil gi noe ekstra fint, men samtidig så prøver vi å spare alt vi kan :) han fyller år i desember

Jeg kjøpte åtte kampsgreie hos noen i hallingdal, da kunne han ta med 3 kompiser og kjøre firhjuling, prøve å skyte, tautrekking og det var masse mer. Det ble veldig godt mottatt :D

mange fine ideer :) men han liker ikke fotball overhodet og tatovering det vil han aldri ha :p

Har en veldig matinteressert samboer, så fikk en Kenwood kjøkkenmaskin.. Den ble veldig godt mottatt, og er masse i bruk.

I år fikk han ismaskin.. var det som stod på ønskelisten da.

Min blir 40 neste år og tenker jeg skal overraske med en ferietur. Har lyst å skaffe billetter til konsert med favorittbandet hans, men det virker som om de bare turnerer i USA for tiden så vi får se hva jeg får til :)

Siden han har bursdag i desember - hva med å prøve å finne en billig helgetur til nyttårshelgen? ;)

Min blir 30 neste år, og planen er å få med alle på å spleise på bunad :)

Er litt under 2 år til mannen blir 30. Har tenkt på å kanskje spandere tur til Voss og dra i vindtunnelen der (vi bor i Bergen). Men nå liker han sånt da, vet han har veldig lyst til å prøve det :)

Tusen takk for alle tips :) han liker ikke at jeg bruker penger på han, for da føler han at han må gjøre det på meg :p

Vurdere å planlegge bunad eller en opplevelse med å fly sånn mini fly eller noe.. 3,5 år igjen.. Så har fortsatt god tid ;)
Vet han ønsker seg bunad og vet han har lyst å fly sånn mini fly en gang til. Han har gjort det en gang før og da fikk han fly flyet litt helt alene...

Kompis av meg fikk nettopp fallskjermhopp i gave. ;)

Back
Topp