30 års gave til mann.. Pepper??

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Hva kan man finne på??? Jeg mener aå klart at han skal få pepper.. Mye pepper. Han er samboer med snart to barn. Men noen mener at når de har barn og bor sammen som samboere så skal de ikke ha pepper. Men jeg mener at de skal ha det så lenge de ikke er gift..

Og hva kan en kjøpe til en familiefar?? Og hvor mye gir man. Dette er mannen (samboeren) til en god venninne.

pepper er jo bare om han er ungkar, og så lenge han har samboer og barn, så er han jo ikke det da

hmmm.... en duppeditt av noe slag da? er det noe han ønsker seg?

Jeg trudde pepper var noe man ga en enslig ungkar som fyllte 30, ikke en som var etablert med samoer og barn..I hvertfall ingen jeg kjenner som har fått pepper når de fyller 30 og har hatt dame/samboer på den tia...

Mamma mener det er så lenge man er ugift, derfor rant det en maaasse pepper ut av bursdagskortet til mannen min på 30-årsdagen. Vi gifta oss i all hemmelighet dagen før så hun hadde glemt å ta ut all pepperen :P

Tradisjonen sier at man skal være gift for ikke å bli peppersvenn eller peppermø. Så sånn egentlig burde han få pepper. Men idag er det jo litt annerledes kanksje? Liksom litt vanlig å ikke gifte seg.

Men hva kan man gi i gave???? Og hvor mye gir man???

min onkel giftet seg dagen etter 30årsdagen sin....
Og han fikk mye pepper....hehe

Min bror fikk en gigant pepperkvern av meg.
Så har du jo peppersalami, pepperskinke, peppermakrell, pepperbiff osv.... som kan kjøpes

Back
Topp