30 års dag

Bkno3016732

Andre møte med forumet
Min kjære mann blir 30 år snart og jeg lurer virkelig på hva jeg skal gi han i gave så håper dere kan hive innpå litt tips!

Typisk han er fiske,jakt,fotball............ Han skal ha seg nytt jakt utstyr og har kjøpt endel allerede,men tenker jeg ikke skal handle det for han slik at han kan finne kvaliteten og det han liker best selv.
Men utenom det da så kanskje har du noen tips?? :)

Godt ull undertøy? Syns aclima sitt er helt fantastisk. Jeg er litt fan av bruksting i gaver.

Er du logget inn?

Takk for forslaget,gav han ull undertøy til jul sist og i tillegg får dem sånt på jobb siden de er mye ute...Så tenker kanskje han synes det blir kjedelig..? Men jeg skal ha det i bakhodet!

Takk for forslaget,gav han ull undertøy til jul sist og i tillegg får dem sånt på jobb siden de er mye ute...Så tenker kanskje han synes det blir kjedelig..? Men jeg skal ha det i bakhodet!
Jeg ga også til jul i fjor (og jula før der) så i år må jeg nesten finne på noe nytt haha :p

Tøff klokke med GPS (pulsklokke),
Billetter til fotballhelg i England, eller en gjev fotballkamp her hjemme.. Helgetur(kjærestetur), eller noe jakt/fiskeutstyr du vet han bør oppgradere:)

Back
Topp