30års gave...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvor mye gir man?? (til nær familie) [:D]

Tenkte rundt 1000kr...er det lite??[8|]

[:D]

Det kommer helt an på hva du gir til vanlig [:)] Til nær familie (mine søstre f.eks) gir jeg 1000kr på en vanlig bursdag, og til en 30-årsdag har jeg gitt ca det dobbelte, kanskje litt mer (kommer an på hva jeg har funnet på). Men det er ikke lite med 1000kr [:)]

søsteren til samboeren blir 30 nå og vi hadde tenkt å kjøpe gave kort på spa eller noe til henne... synest hu fotjener å bli bortskjemt en dag... vi tenkte litt over 1000kr eller noe[:)]

F.eks av min søster fikk jeg gavekort til fotpleie og en bluse, ca. 700 kr. Men selfølgelig, det spørs jo hva du pleier å gi, å hvor god råd man har.

[:D]

Jeg gav 1500 til min søster når hun ble 30 år

ORIGINAL: unemoren

Det er søster til min kjære det er snakk om...de har pleid å gi 300kr til hverandre i gaver ellers...[:)] Jeg aner virkelig ikke hva vi skal gi...men tror hun blir "sjokket" om hun får 1000kr[:D][:D]

for det første uansett rund dag eller ikke, må man gi så mye man føler at man har råd til. og jeg syns absolut ikke 1000 kr er for lite...er tanken som teller ikke prisen, hvis de får noe man ønsker seg så spiller det jo ingen rolle hva det koster....om det koster 200 eller 1000 liksom.

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: unemoren

Det er søster til min kjære det er snakk om...de har pleid å gi 300kr til hverandre i gaver ellers...[:)] Jeg aner virkelig ikke hva vi skal gi...men tror hun blir "sjokket" om hun får 1000kr[:D][:D]

Hun kommer nok til å bli kjmepe glad.Vi gikk sammen å kjøpte fallskjemr hopp det var det hun ønsket seg aller mest[:D]

ORIGINAL: DenicaD

lite... nei

Back
Topp