3+

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Når fikk dere 3+ på den digitale? Jeg fikk 2-3 på 4+5 og idag 5+1. Blir så klart engstelig men kanskje normalt?

Jeg fikk 2-3 4+6 og 3+ når jeg var 5+1:) Helt normalt å ikke få 3+ før man er kommet til 5+X.

Jeg fikk 2-3 4+6 og 3+ når jeg var 5+1:) Helt normalt å ikke få 3+ før man er kommet til 5+X.
Blir jo så nervøs spesielt siden jeg var kvalm på dag 4+4 og 3 dager frem men igår og idag har jeg ikke kjent noe

Med første fikk jeg 3+ når jeg var 4+6 mener jeg...? Denne gang fikk jeg aldri 3+ men har vært på ultralyd og alt er fint :) Så dersom jeg noen gang skal bli gravid igjen kommer jeg til å drite i å ta de testene :P

Forrige graviditet fikk jeg 3+ på 5+1:)
Usikker på om jeg orker styret med mange digitale denne gangen

Angrer veldig på at jeg tok testen :/ med forrigemann fikk jeg 3+ bare 4 dager etter ikm. Er på dag 8 nå etter at mensen skylle vært her. Så ingen symptomer kun fryktelig løs mage

Angrer veldig på at jeg tok testen :/ med forrigemann fikk jeg 3+ bare 4 dager etter ikm. Er på dag 8 nå etter at mensen skylle vært her. Så ingen symptomer kun fryktelig løs mage
Jeg var hos legen på torsdag og målte hcg, da var jeg 4+6. da hadde jeg «kun» 444 i hcg. Målte igjen i går (pga helg og helligdager), da hadde den steget til 3274. Altså dobling på 1 døgn og 18t. Jeg hadde vært langt fra 3pluss om jeg skulle tatt den da. Men har fin stigning og det er det som teller. Og jeg ligger på «normalen» i følge tabeller.

Vedlegg

• 0738E415-B0CA-4CD4-9FB5-4D6C892EBAAD.png
    0738E415-B0CA-4CD4-9FB5-4D6C892EBAAD.png
    1,1 MB · Visninger: 25
Fikk aldri 3+ jeg heller, selv om jeg målte i blod samme dag og den var godt over tallet som 3+ skal slå ut på. Har sett blinkende hjerte og vet at alt har utviklet seg som det skal så langt i alle fall :)

Fikk 3+, 5+0, men virker som det er veldig variert hva folk får av de clearblue testene.

Fikk 2-3 da jeg var 5+2 og ble litt stresset, men dagen etterpå målte jeg hcg til nesten 3000 så da sluttet jeg bare å teste. Har senere fått se bankende hjerte og alt ser fint ut :)

Fikk 2-3 da jeg var 5+2 og ble litt stresset, men dagen etterpå målte jeg hcg til nesten 3000 så da sluttet jeg bare å teste. Har senere fått se bankende hjerte og alt ser fint ut :)
Har aldri målt hcg, må man ha legetime for dette eller kan man stikke innom uanmeldt?

Fekk 2-3 10 Dpo..og 3+ når eg var 4+3...har og målt hcg som har vert rimelig høg...så derfor har testene slått ut så tidelig her...

Uff, skulle eigentleg vente til i morgon, men klarte ikkje. Er 5+2 i dag og fekk 2-3 igjen. Samme som tirsdag. Veit det kan variere, men med alle mine MA og SA, så blir eg pessimistisk...:sorry:

Fikk 3+ når jeg var 6+1. Var dog den første testen jeg

Jeg fikk 3+ i går, da var jeg 4+6 :) Sikker på at du hadde nok konsentrert urin? :shy: Evt er det mulig at EL var noen par dager senere enn antatt?

Jeg fikk 3+ i går, da var jeg 4+6 :) Sikker på at du hadde nok konsentrert urin? :shy: Evt er det mulig at EL var noen par dager senere enn antatt?
Er godt mulig EL var sein, jeg har endometriose så mensen er veldig uregelmessig. Syklusen kan være mellom 24 og 30 dager. Så prøvde vi ikke å bli gravid så jeg har ikke peiling på når EL er. Men igår kom kvalmen igjen så da ble jeg litt beroliget. Lyst å ta en test idag å se.

Back
Topp