<3

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Heisann,

Opprinnelig termin var 01.01.21 - men gutten vår hadde lyst å feire jul sammen med oss - og kom dermed ut på selveste julaften! :)

Så da sniker jeg litt her inne også om det er greit :)

<3
 
Heisann,

Opprinnelig termin var 01.01.21 - men gutten vår hadde lyst å feire jul sammen med oss - og kom dermed ut på selveste julaften! :)

Så da sniker jeg litt her inne også om det er greit :)

<3
Så koselig! Gratulerer så mye:Heartblue
 
Heisann,

Opprinnelig termin var 01.01.21 - men gutten vår hadde lyst å feire jul sammen med oss - og kom dermed ut på selveste julaften! :)

Så da sniker jeg litt her inne også om det er greit :)

<3
Samme som meg bare termin 02.01, men ble en julaftenbaby så sniker litt jeg også :Heartred
 
Heisann,

Opprinnelig termin var 01.01.21 - men gutten vår hadde lyst å feire jul sammen med oss - og kom dermed ut på selveste julaften! :)

Så da sniker jeg litt her inne også om det er greit :)

<3
Sniker litt jeg og da, og vil si gratulerer med gutt nummer tre! Hvordan går det med dere alle sammen?
 
Samme her, termin 1.1 men lille ville ut 29.12.
 
Sniker litt jeg og da, og vil si gratulerer med gutt nummer tre! Hvordan går det med dere alle sammen?
Takk <3

Her er det travle dager og null søvn! :woot: Tvillingene var ganske så sjalu en periode, men det går seg til nå :)
Lillebror sover hele dagen og våken hele natta.. hehe.. :p
 
Takk <3

Her er det travle dager og null søvn! :woot: Tvillingene var ganske så sjalu en periode, men det går seg til nå :)
Lillebror sover hele dagen og våken hele natta.. hehe.. :p
Hvor gamle er tvillingene? Godt han sover noe da, bare å sove på dagtid med lille da:dead:
 
Heisann,

Opprinnelig termin var 01.01.21 - men gutten vår hadde lyst å feire jul sammen med oss - og kom dermed ut på selveste julaften! :)

Så da sniker jeg litt her inne også om det er greit :)

<3
Gratulerer så mye! ❤️ Hadde termin 19.01.2021 men lillegutt ble født 22.12.2020
 
Back
Topp