3+

Cyrus

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Fikk denne nå.. forventet faktisk 2-3..

Jeg er akkurat 5+0 i dag. Aldri opplevd at den har slått så høyt så tidlig. Tok en digital for 8 dager siden som viste
1-2. El 29.7.
Andre som har fått 3+ så tidlig? Dette er min 6 baby og jeg er testoman:p

Og så på ettermiddagsurin:D;)

Vedlegg

• Luringen.jpg
    Luringen.jpg
    9,9 KB · Visninger: 28
Hurra! Jeg skal prøve på 3+ på onsdag. Da er jeg 5+0.
Tenker den kan slå ut, siden 1-2 slo ut når jeg var 9 dpo :)

Fikk denne nå.. forventet faktisk 2-3..

Jeg er akkurat 5+0 i dag. Aldri opplevd at den har slått så høyt så tidlig. Tok en digital for 8 dager siden som viste
1-2. El 29.7.
Andre som har fått 3+ så tidlig? Dette er min 6 baby og jeg er testoman:p

Og så på ettermiddagsurin:D;)
Jeg tror jeg var 4+6 når jeg fikk 3+ :)

Jeg tror jeg var 4+6 når jeg fikk 3+ :)

Leste at høy hcg tidlig som regel var et tegn på at en ventet jente:D

Jeg hadde absolutt unnet min eneste sønn en bror altså, men mtp akjeinnlegging 6 døgn før el så stemmer det antagelig med jente;)

Hurra! Jeg skal prøve på 3+ på onsdag. Da er jeg 5+0.
Tenker den kan slå ut, siden 1-2 slo ut når jeg var 9 dpo :)

Ikke bekymre deg da om den ikke slår ut, jeg har aldri fått 3+ så tidlig..
Kansje det jeg har "forsket" på stemmer. At med senere utslag så er det ofte gutt, og ved tidlig utslag jente:joyful:

Med tidlig, mener jeg før 6+0;) Med sønnen min fikk jeg 2-3 i alt for mange dager og var over 6+ før den viste 3+:)

Ikke bekymre deg da om den ikke slår ut, jeg har aldri fått 3+ så tidlig..
Kansje det jeg har "forsket" på stemmer. At med senere utslag så er det ofte gutt, og ved tidlig utslag jente:joyful:

Med tidlig, mener jeg før 6+0;) Med sønnen min fikk jeg 2-3 i alt for mange dager og var over 6+ før den viste 3+:)
Kommer ikke til å bekymre meg over det nei! Strimlene blir sterkere for hver dag og idag ble teststreken sterkere enn kontrollstreken, så jeg ligger godt an til å være 4+5 :)

Hmm, kanskje det stemmer!:p blir spennende å se om forskningen din stemmer.

Leste at høy hcg tidlig som regel var et tegn på at en ventet jente:D

Jeg hadde absolutt unnet min eneste sønn en bror altså, men mtp akjeinnlegging 6 døgn før el så stemmer det antagelig med jente;)
Oi, så kult, det har jeg ikke hørt før :) Jeg er kjempekvalm også så kanskje det blir en jente til, da slipper vi å kjøpe noenting iallefall :p

Høres ut som det sannsynligvis er en jente dere får, men det kan jo komme en overraskelse i form av en gutt :) Sønnen din kommer helt sikkert til lære seg hvordan å forstå seg på jenter iallefall :p

Fikk 3+ når jeg var 4+6 denne gangen! Med sønnen min fikk jeg det 5+0☺️

Jeg har egentlig alltid testet bare en gang med mine forrige svangerskap. Men nå kjente jeg at jeg ble litt nysgjerrig selv;) fikk 1-2 uker 10 dpo på ettermiddagen. Er 4 +6 nå. Bare tenkt at positiv er positiv til noe skulle skje ;)

Fikk 2-3 når jeg testet i sta. Er 5+4 i dag? Er det grunn til bekymring? var ikke morgen urin da. Fikk 1-2 for 1,5 uke sia

Fikk 2-3 når jeg testet i sta. Er 5+4 i dag? Er det grunn til bekymring? var ikke morgen urin da. Fikk 1-2 for 1,5 uke sia

Det kommer vel også litt an på om el har vært nøyaktig., den kan jo variere litt, så hadde ikke bekymret meg om den viste 2-3 når en tenker den burde vist 3+. Også HCG kan jo være litt forskjellig ;)

Back
Topp