Når er det tidligste dere har testet 3+ med digital?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som førstegangs er dette helt surrealistisk, så jeg måtte ta flere for å faktisk skjønne det! Trodde det var noe feil med testen og sånnDumt spørsmål fra meg: hvorfor teste mer enn en gang etter man har fått positiv test??
Dumt spørsmål fra meg: hvorfor teste mer enn en gang etter man har fått positiv test??
Jeg gjør det grunnet to SA, begge gangene har svakere tester vært første tegn. Da klarte jeg å forberede meg noen dager før blødningen startet.Dumt spørsmål fra meg: hvorfor teste mer enn en gang etter man har fått positiv test??
På grunn av opplevelse med kjemisk graviditet tidligere og redselen for at det skulle skje igjen... og fordi jeg har blitt påvirka av den ekstreme testegalskapen i prøverforumetDumt spørsmål fra meg: hvorfor teste mer enn en gang etter man har fått positiv test??

Samme her [emoji173]Jeg kan bare svare for meg selv, men når man holder på med IVF så vet man 100% sikkert at det har vært befruktning men man vet ikke utfallet enda. I tillegg så kan man begynne å teste såpass tidlig siden man vet at noe faktisk har skjedd og med skikkelig sensitive tester, at man kan risikere å få se en kjemisk graviditet, og da er ikke bare en test nok for å roe nervene. Da må man gjerne følge stigningen til etter IKM og helst til uke 5 for å unngå å bygge opp forventningene om en faktisk graviditet.