Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tissa på denne i dag, jeg. Først på en billigstrimmel, som var klar positiv, så denne. Men, 3+? Skjønner ingenting, jeg. Hadde jo mensen for under tre uker siden?
Da kan det jo ikke ha vært en vanlig mens du hadde sist tviler på noen produserer då mye hcg på en uke at de får 3+ uansett hvor mange de har der inne kanskje du burde få ul for å sjekke hvor langt du egentlig er
Vi satser på at det IKKE er tvillinger altså! Da kjenner jeg at jeg begynner å bli skikkelig svett i panna [emoji14] Føler at det er rart om det ikke var vanlig mens, kom liksom den dagen den skulle, gjorde vondt som det pleide osv. Mer redd for at det er noe galt som gjør at kroppen overproduserer HCG. Hvor lang tid tar det før man får ul når man har fått henvisning? (får ultralyd pga tidligere svangerskapsavbrudd). Bestilt legetime 26. november, men føler plutselig det er i lengste laget å vente [emoji23]
Kanskje du har vært gravid med tvillinger, og evt mistet en?! Det skjedde med meg, hadde vanlig mens og skjønte ikke at jeg var gravid Tenker da på at kanskje HCG -nivået er litt høyt i starten da?