<3

MH

Forelsket i forumet
Til tross for at vi nå går inn i de siste, tunge, krevende, langsomme ukene så er det viktig å prøve å huske at vi må nyte den siste tiden.

Eg er drita lei. Men jobber hardt for å glede meg over graviditeten enda.

Som når småen kvepper av mine mindre sjarmerende kroppslige lyder og funksjoner! Haha!

Ka kommer dere til å savne? :-)

Kjenne spark e nok d ej kjem t å savne :-)

Haha, ja lille liker alltid ikke luften som passerer i systemet. :P Og så hopper han til hvis jeg setter et glass for hardt ned på en tallerken. :p

Jeg er ikke flink til å glede meg for tiden, så takk for påminnelse. :) Det er koslig og ligge å kjenne på bevegelser, og kjenne at han reagerer når jeg snakker og stryker på magen. :)

Jeg er ikke kjempe lei av å være gravid faktisk, synes det er vilt det er 19 dager til termin og føler meg ikke klar, har det jeg trenger, men ikke klar følelsesmessig og plutselig å ikke kunne gå når jeg vil hvor jeg vil.., friheten, lettere å ha babien på magen... Tror bare jeg har litt kalde føtter og er superklar når baby er der;)

Med så mye smerter som jeg har nå fortiden, å jeg er så hjelpeløs som en liten unge nesten. Så er det vanskelig å ikke bare ønske det hele over. Men sitter stadig å snakker til magen, stryker den og får kontakt med mini ❤️ det er veldig deilig!

Tror jeg kommer til å savne det å ha han litt for meg selv mest, at det er meg han hører til hos og meg han søker kontakt med flere ganger i løpet av en dag :)

Her er det nok ikke uker i flertall vi snakker om. 40 uker i morgen. Men går gjerne en god uke til :)

Takk for påminnelsen! :) Det er så lett å glemme av å glede seg over graviditeten når man synes alt bare er tungt og slitsomt, men jeg vet samtidig at jeg kommer til å savne å gå gravid. Det jeg kommer til å savne aller mest er nok spark og bevegelser fra lillebror. Det er jo helt fantastisk at vi har muligheten til å gå gravid, for det er absolutt ikke noen selvfølge.
Jeg får ofte dårlig samvittighet når jeg er dritlei av at magen gjør ting så tungt, for jeg vet at det er så mange som skulle gjort hva som helst for å være i mine sko. :)

Takker også for påminnelsen! Lett å glemme når alt er tungt og vondt. Har aldri savnet spark og det å ha baby på innsiden etter fødsel. Men kommer kanskje til å savne magen - fordi den er fin:-) Ikke like fancy med en rett-etter-fødsel-kvaps.

Takker også for påminnelsen! Lett å glemme når alt er tungt og vondt. Har aldri savnet spark og det å ha baby på innsiden etter fødsel. Men kommer kanskje til å savne magen - fordi den er fin:-) Ikke like fancy med en rett-etter-fødsel-kvaps.

Hehe, aldri hatt etter gravid mage :P men de jeg har sett minner meg om en heva brøddeig som kollapser :D sjarmerende likevel ;)

Mange spør meg om jeg er lei. Jeg overlever, det går bra. Jeg har en kropp som er helt på bærtur men det er uansett et lite mirakel i magen. Som er helt fantastisk.

Gleder meg så vanvittig til å se henne. At ved bare tanken kommer det gledestårer.

Men sparkene, de små magiske øyeblikkene. Positiv test, Tidlig ul, oul. Første følelsen av liv. Første sparket. Og at det var jenta vi ventet på. Som vi har hatt navnet på klar i såå mange år. Disse små magiske øyeblikkene. Dem er der og vil aldri kunne erstattes. Og aldri vil vi kunne oppleve akkurat dem igjen.

Og ja magen er i veien. Veldig i veien. Og kroppen er vond!. Men magen er så søt og fin! Og inni ligger en nydelig prinsesse. Kommer nok til å savne litt å være gravid. Kunne gjerne ha tenkt meg energien og mulighetene fra 2 trimester og magen fra 3. Men nå er hun snart her. Sterk og flott.

Ser på de vonde sparkene/strekkingen som er nå med stolthet. Over hvor flink og sterk hun er.

Og det smertefulle, totalt lealøse bekkenet på at kroppen gjør seg klar til at fødselen skal gå bra. Dette skal gå bra.

Jeg kjenner at ting begynner å gjøre mer vondt nå, men jeg prøver å tenke at jeg kommer nok til å savne å ha den spesielle kontakten mellom henne og meg. Kommer nok til å savne de små sparkene fra henne og at hun strekker seg inni magen, og kanskje at hun er bare min nå og ikke samboeren min sin :p Snart må jeg jo dele henne med samboeren min og alle andre :(

Kommer til å savne følelsen av at han har det bra inni magen. Det er liksom så greit nå, han er aldri lei seg og har ikke andre behov enn at jeg tar vare på meg selv. Så nå prøver jeg bare å kose meg hele tiden :)

Jeg klarer ikke for øyeblikket å tenke at jeg kommer til å savne noe ved graviditeten ;) Det er jo litt koselig med spark, men synes det virker uendelig mer koselig å ha henne utenfor magen :D

Men jeg bør kanskje prøve å få litt bedre attitude her :P kan jo i verste fall bli gående i tjue dager til (blir senest satt i gang rundt 20. desember) så jeg får prøve å gjøre det beste ut av det :D

Med tanke på at babyen i magen var 3,5 kilo allerede for en uke siden (da var jeg 38+4, nå 39+4) har jeg et håp om at dersom hun ikke er født enda innen vekstkontrollen 11. desember blir jeg kanskje satt i gang litt før. Tenk hvis hun blir enorm ;) hehe..

Gleder meg noe enormt da :)

Så mange fine ting! Eg kjenner at eg kommer til å savne spenningen med å gå å vente også.

Og når eg sov til 10 i dag tenkte eg at eg kommer nok til å savne deg også :-P

Det er ingen tvil om at vi får verdens beste erstatning for alle tingene vi snart mister. Men eg kjenner det hjalp å oppsummere så masse fine ting. TUSEN TAKK ALLE :-)

Nå skal eg Vagge en tur på shopping med søs. Kjenner eg ikke kommer til å savne de hyppige toalettbesøkene :-P

Det blir nok svært få ting jeg kommer til å savne i graviditeten, men denne ventetiden vi er inne i nå blir nok eit savn. Det er en så spesiell og spennende tid ;)

Dette var en god tråd :-) Prøver å nyte dagene så godt jeg kan. Og nå har jeg hatt flere "gode" dager med energi og få plager. Var slik forrige svangerskap også, at jeg har plager gjennom hele svangerskapet og på slutten er jeg i best form :-p

Jeg kommer til å savne det å kjenne på magen og få respons fra baby. Og når h*n kvepper av forskjellige lyder ja :-D Hehe.. Jeg kommer til å savne kommentarene jeg får på kroppen min og magen. Selv om jeg føler meg langt fra lekker om dagen, varmer det og hjelper med gode kommentarer. Kommer til å savne friheten, hvor enkelt det er å være med på ting og dra hit og dit med baby trygg inni magen :-)

Jeg har jo født, men jeg kan si at jeg savner bevegelsene hennes i magen. Ellers savner jeg ingenting :p

Dette var en god tråd :-) Prøver å nyte dagene så godt jeg kan. Og nå har jeg hatt flere "gode" dager med energi og få plager. Var slik forrige svangerskap også, at jeg har plager gjennom hele svangerskapet og på slutten er jeg i best form :-p

Jeg kommer til å savne det å kjenne på magen og få respons fra baby. Og når h*n kvepper av forskjellige lyder ja :-D Hehe.. Jeg kommer til å savne kommentarene jeg får på kroppen min og magen. Selv om jeg føler meg langt fra lekker om dagen, varmer det og hjelper med gode kommentarer. Kommer til å savne friheten, hvor enkelt det er å være med på ting og dra hit og dit med baby trygg inni magen :-)

Så digg at energien er tilbake! Har hørt at det ofte blir slik når det nærmer seg slutten. Så kanskje småen din kommer snart?! :-D

Så digg at energien er tilbake! Har hørt at det ofte blir slik når det nærmer seg slutten. Så kanskje småen din kommer snart?! :-D

Ja det er herlig :-D Blir spennende å se om det har noen sammheng, med to uker til termin er h*n her snart uansett da :-D Men har tidligere hatt både nedpress, kynnere og murringer, men nå er det helt "stille" :-o :-)

Back
Topp