3 uker....

BflyW

Elsker forumet
Hvor har de 5 ukene som har gått siden jeg begynte nedtelling til KS blitt av?
Nå er jeg nede på 3 uker dere...
Tenk dere det - 3 UKER!!!

Det er jo ikke lenge siden jeg registrerte meg her og 'alle' var kommet lengre enn meg. Jeg følte liksom at de som var langt på veg var så 'erfarne gravide', hihi... og nå er det vi som er lengst på vei....
Og jeg som bare såvidt føler meg gravid....

(Broder'n kommenterte forresten på søndag at jeg ser sprekkeferdig ut.... hm...... magen ser ikke så stor ut når jeg titter ned på'n... men når jeg ser'n i speilet... blir overrasket hver gang jeg...)

Tiden flyr ja.
Hadde akkurat samme følelse som deg da jeg ble medlem. Følte meg som den grønnskollingen og leste alle innlegg med stor iver og lærevilje. Og det er ikke tvil om at jeg har lært mye her inne.
Men det er rart å tenke på at da synes jeg jo alle som hadde kommet lengre en 12 uker var kommet langt. Nå er vi snart i mål og det har gått svinaktig fort. Tre uker igjen er jo ingen ting.
Godt mulig nurket her kommer omtrent likt som ditt da for jm spår at jeg kanskje føder før tiden.
Spennende!!!

Oj oj, det er ikke lenge til. Får håpe vi kommer noenlunde likt da-jeg vil ihvertfall ikke vente til august...
Har termin 31/7..

Får håpe vi kommer noenlunde likt da-jeg vil ihvertfall ikke vente til august...
Har termin 31/7..

Det kan jo bli samme dag det....

Back
Topp