Maggie2015
Glad i forumet
Bare å smøre seg med tålmodighet da... Er 4+4 nå, så er 7+4 da Flere som har bestilt? Skal ha en ved 12 uker og. Dyrt, men verdt det syns jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde i uke 7 sist, fikk høre hjertelyd og greier! Og en igjen i uke 12, veldig glad for det. Gøy å vise bilder! To av mine nærmeste venninner fikk vite på UL i uke 12 at de hadde MA, så jeg gjør som sist og tar en veldig tidlig. Jeg liker å glede meg, men jeg er en veldig følsom person, og tror jeg hadde håndtert dårlig å gå tre måneder også få den meldingen. Jeg har sett hvor tøft det var for dem. Vet jo at ting normalt går fint, eller at man får symptomer om det ikke gjør det, men kan jeg betale litt for å være litt lykkeligere og slappe mer av så gjør jeg faktisk det.Jeg har bestilt til jeg er 7+1 under to uker til! Synes det er vel tidlig, har ikke hatt før i uke 9/10 de forrige gangene.. Men det var kun denne dagen jeg har mulighet til å være borte fra jobb før ferien
Amen betaler gledelig for 3 også!!Jeg hadde i uke 7 sist, fikk høre hjertelyd og greier! Og en igjen i uke 12, veldig glad for det. Gøy å vise bilder! To av mine nærmeste venninner fikk vite på UL i uke 12 at de hadde MA, så jeg gjør som sist og tar en veldig tidlig. Jeg liker å glede meg, men jeg er en veldig følsom person, og tror jeg hadde håndtert dårlig å gå tre måneder også få den meldingen. Jeg har sett hvor tøft det var for dem. Vet jo at ting normalt går fint, eller at man får symptomer om det ikke gjør det, men kan jeg betale litt for å være litt lykkeligere og slappe mer av så gjør jeg faktisk det.
Her betaler jeg 1250. Er ganske mye, men er da hos gynekolog. Det var jeg ikke sist, og er det noe galt er det fint at det er en lege som gjør undersøkelsenHvor mye betaler dere for tul?
Forrige gang hadde jeg ul i uke 10+0, da var fosteret målt til 9+6, men ingen hjerteslag, så det hadde dødd dagen før... Derfor jeg synes det er tidlig, for det kan fortsatt skje noe de neste ukene, selv om man får se hjerteslagJeg hadde i uke 7 sist, fikk høre hjertelyd og greier! Og en igjen i uke 12, veldig glad for det. Gøy å vise bilder! To av mine nærmeste venninner fikk vite på UL i uke 12 at de hadde MA, så jeg gjør som sist og tar en veldig tidlig. Jeg liker å glede meg, men jeg er en veldig følsom person, og tror jeg hadde håndtert dårlig å gå tre måneder også få den meldingen. Jeg har sett hvor tøft det var for dem. Vet jo at ting normalt går fint, eller at man får symptomer om det ikke gjør det, men kan jeg betale litt for å være litt lykkeligere og slappe mer av så gjør jeg faktisk det.
Huff, det er ikke noe ålreit men sannsynligheten er jo heldigvis liten da, er nede i 2,8%, og det kan jeg leve med. Så skal jeg ha en til i uke 12 for å sjekke nakkefold etc.Forrige gang hadde jeg ul i uke 10+0, da var fosteret målt til 9+6, men ingen hjerteslag, så det hadde dødd dagen før... Derfor jeg synes det er tidlig, for det kan fortsatt skje noe de neste ukene, selv om man får se hjerteslag
Kan man ringe hvordan som helst gyn for å få TUL? F.eks gynekologen jeg var hos når jeg tok ut spiralen? Fikk henvisning forrige svangerskap pga usikker på unnfangelse, men har ikke fått legetime før om 4 uker nå så tviler på det blir noen henvisning til TUL denne gangen. Men har veldig lyst på en denne gangen også
Går man privat er det bare snakk om å åpne lommeboka. Også må de ha ultralydutstyr da, det er jo litt relevant. Trenger ikke henvisningHuff! Jeg blir litt desperat her.
Jeg har nå ringt rundt til alle private i området, og det finnes virkelig ingen mulighet for meg for å ta TUL før jeg skal møte barnefaren om 1,5 uke! Ringt både i mitt fylke + nabofylket!
Med henvisning tar det jo enda lenger tid, og har ingen tro på at legen uansett vil gi meg henvisning for dette
;(
Jeg har tatt kontakt med de private i begge fylkene nå. Den ene som er i mitt fylke så har gynekologen fri frem til 31 mai. Så måtte ta kontakt etter dette. Passer svært dårlig i forhold til turen jeg skal på med barnefaren som er helgen før.Går man privat er det bare snakk om å åpne lommeboka. Også må de ha ultralydutstyr da, det er jo litt relevant. Trenger ikke henvisning