3 uker igjen.

Anita89

Elsker forumet
Idag er det bare 3 uker igjen til termin. Men han kan godt bare komme nå:D Når jeg hører og leser om alle de på forumet her som har fått babyene sine, så vil jeg også ha min :P

Jeg også vil ha nå!!!!!

Jeg er også ganske utålmodig nå :/ vil bare holde og kose med den lille gutten minemoticon

Uff, er jeg den eneste som ikke vil dette enda? Hehe.. Gleder meg selvsagt til hun kommer, men er liksom ikke klar enda...så hun kan fint være der til termin alle fall.

To uker igjen i dag.. Veksler mellom å være superklar og utålmodig, til å kjenne meg nervøs og ikke helt klar. Men gleder meg nok mest. Venta lenge på å finne ut hvem som gjemmer seg inni der!  

*MaRgArItA* skrev:
Uff, er jeg den eneste som ikke vil dette enda? Hehe.. Gleder meg selvsagt til hun kommer, men er liksom ikke klar enda...så hun kan fint være der til termin alle fall.

Har tre veker igjen, og ho kan godt få lov til å venta dei tre vekene! Har ikkje alt på plass, og treng å ordna meir i huset før alt er klart! Men har ikkje lyst til å gå over heller ;)

Y_lill skrev:

*MaRgArItA* skrev:

Har tre veker igjen, og ho kan godt få lov til å venta dei tre vekene! Har ikkje alt på plass, og treng å ordna meir i huset før alt er klart! Men har ikkje lyst til å gå over heller ;)

Ja, nå er ikke jeg like langt enda..men hun kan fint vente til uke 40 ja..har heller ikke lyst å gå over, ble satt i gang nesten 14 dager over sist og det var lange uker. Men første kom 14 dager før termin igjen så spent på denne her! Har fått vugge på soverommet og vaska klærne nå da..men mye jeg skulle gjort enda ja... ;)

Jeg er så utrolig lei av å ha smerter i magen, kommer jeg borti kjøkkenbenken eller noe så akkurat så det svir litt på magen, kun en fast plass liksom. Tenker at det er normalt for skinnet blir jo tynnere etter hvert som han vokser. Og selvfølgelig så har jeg også dager hvor jeg "angrer" litt på dette. Er så redd for å ikke være glad i han når han kommer til verden. Men er sikker på at det blir noe annet når vi får hilse på han <3 :D

Back
Topp