3. trimester

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Det skrives litt forskjellig, når tenker dere at dere går inn i 3. trimester?

Det skrives litt forskjellig, når tenker dere at dere går inn i 3. trimester?

Siden det står litt forskjellig puttet jeg høyre fot i tredje trimester denne uken (27+0) men tenker resten av kroppen følger etter på mandag da jeg er 28+0 da :smug:

Siden det står litt forskjellig puttet jeg høyre fot i tredje trimester denne uken (27+0) men tenker resten av kroppen følger etter på mandag da jeg er 28+0 da :smug:
Haha så bare høyresiden din er i 3. trimester enn så lenge altså :P

Jeg tenker 28+0, men det er fordi jeg ikke liker å ta noe på forskudd :hilarious: 27+0 er mer logisk da, om man deler på tre :rolleyes:

Hmm, har tenkt 28+0, men er usikker selv. Ser mange skriver ulikt på det.

Står 28+0 på appen jeg har, så får følge den:)

Men nå sier no lege og sykehus forskjellig, i forhold til hvor langt på vei jeg er og diverse apper kan variere, er ikke mange dagene da men.

Jeg har egentlig mistet litt oversikt, vet når jeg har termin, og at det er lenge til :rolleyes::joyful:

Det synes jeg hørtes veldig fornuftig ut :D

Står 28+0 på appen jeg har, så får følge den:)

Men nå sier no lege og sykehus forskjellig, i forhold til hvor langt på vei jeg er og diverse apper kan variere, er ikke mange dagene da men.

Jeg har egentlig mistet litt oversikt, vet når jeg har termin, og at det er lenge til :rolleyes::joyful:
Prøvde å se i appene mine men kunne ikke finne noe. Ser at babyverden sier 27+0, så kanskje jeg bare skal forholde meg til det :D

Jeg regner fra 28 + 0 fordi det er det appen (preglife) sier :) Heller være på "etterskudd" enn forskudd for min del.

Jeg tenker 28+0 kan vær logisk mhp at da kalles det ikke lenger ekstremt prematur

Last edited:
28+0. Så for min del - i dag :D

Jeg forholder meg til 28+0

Back
Topp