Det skrives litt forskjellig, når tenker dere at dere går inn i 3. trimester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starten av den 28. svangerskapsuka, altså 27+0.Det skrives litt forskjellig, når tenker dere at dere går inn i 3. trimester?
Det skrives litt forskjellig, når tenker dere at dere går inn i 3. trimester?

Haha så bare høyresiden din er i 3. trimester enn så lenge altsåSiden det står litt forskjellig puttet jeg høyre fot i tredje trimester denne uken (27+0) men tenker resten av kroppen følger etter på mandag da jeg er 28+0 da![]()
Haha så bare høyresiden din er i 3. trimester enn så lenge altså![]()

Det synes jeg hørtes veldig fornuftig utSiden det står litt forskjellig puttet jeg høyre fot i tredje trimester denne uken (27+0) men tenker resten av kroppen følger etter på mandag da jeg er 28+0 da![]()
Jeg leste 27+0 på babyverden sine sider i dag, så er visst i 3. trimester snart jeg daStarten av den 28. svangerskapsuka, altså 27+0.
Tror jeg bare skal regne fra 27+0Se på den artikkelen her da. Ikke rart vi blir forvirret vettu
Svangerskapslengde i dager, uker og månder
Ble du noe klokere av å lese den?
Prøvde å se i appene mine men kunne ikke finne noe. Ser at babyverden sier 27+0, så kanskje jeg bare skal forholde meg til detStår 28+0 på appen jeg har, så får følge den
Men nå sier no lege og sykehus forskjellig, i forhold til hvor langt på vei jeg er og diverse apper kan variere, er ikke mange dagene da men.
Jeg har egentlig mistet litt oversikt, vet når jeg har termin, og at det er lenge til![]()
Jeg har også tenkt 28+0 men bv sier 27+0Hmm, har tenkt 28+0, men er usikker selv. Ser mange skriver ulikt på det.
Ååå, da er det jo til mandag!Jeg har også tenkt 28+0 men bv sier 27+0![]()
Ja og tirsdag på megÅåå, da er det jo til mandag!