3. trimester

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Heisann, når regner dere 3. trimester fra? 3 mnd før termin?
 
Helsenorge og babyverden virker ikke å være helt enige i når både 2. og 3. trimester starter. Hva kommer det av? Jeg tenker jeg forholder meg til helsenorge, siden helsepersonell også gjør det.
 
Helsenorge og babyverden virker ikke å være helt enige i når både 2. og 3. trimester starter. Hva kommer det av? Jeg tenker jeg forholder meg til helsenorge, siden helsepersonell også gjør det.

Hvordan deler Helsenorge inn trimestrene? Har lest noen steder at enkelte regner første trimester fra uke 0-14 feks. i stedenfor 0-12. Ikke rart man blir litt forvirret..
 
Hvordan deler Helsenorge inn trimestrene? Har lest noen steder at enkelte regner første trimester fra uke 0-14 feks. i stedenfor 0-12. Ikke rart man blir litt forvirret..
Helsenorge teller 1. trimester til 11+6, 2. trimester 12+0 til 29+6 og 3.
trimester fra 30+0 ser det ut som.

Preglife-appen teller 1. trimester til 14+0, 2. trimester 14+1 til 28 + 0 og 3. trimester fra 28+1

Babyverden teller 1. trimester til 12+6, 2. trimester 13+0 til 26+6 og 3. trimester fra 27+0

Skal ikke være så enkelt tydeligvis..
 
Helsenorge teller 1. trimester til 11+6, 2. trimester 12+0 til 29+6 og 3.
trimester fra 30+0 ser det ut som.

Preglife-appen teller 1. trimester til 14+0, 2. trimester 14+1 til 28 + 0 og 3. trimester fra 28+1

Babyverden teller 1. trimester til 12+6, 2. trimester 13+0 til 26+6 og 3. trimester fra 27+0

Skal ikke være så enkelt tydeligvis..
Hehe, artig at ingen er helt enige. tror at jeg forholdt meg til ca 30 uker sist, for å være helt sikker :p da får man jo dessuten lengst mulig tid i det gyldne 2. trimester :p
 
Hehe, artig at ingen er helt enige. tror at jeg forholdt meg til ca 30 uker sist, for å være helt sikker [emoji14] da får man jo dessuten lengst mulig tid i det gyldne 2. trimester :p
Det har du rett i. Likte også at det var kortest til 2. på helsenorge, så de har i hvertfall den mest gravidvennlige sånn sett [emoji14]
 
Det har du rett i. Likte også at det var kortest til 2. på helsenorge, så de har i hvertfall den mest gravidvennlige sånn sett [emoji14]
Synes kroppen burde følge opp der :p den holdt litt lenger på kvalmen og kjørte på med bekkensmerter litt tidligere enn den hadde trengt å gjøre denne gangen synes jeg :confused:
 
Back
Topp