3 trimester!

LilleVilleBille

Blir kjent med forumet
Hvordan føles det? Nå er det vell vi aller første som går inn i 3dje og siste trimester?

Gratulerer iallefall❤

Jeg føler meg iallefall helt topp! Lille vokser og turner skikkelig, og tiden går bare saktere og saktere :p
20160606_113312.png

Halsbrann kom med å gå inn i 3 , ellers skal jeg ikke klage så mye. Like greit at det ikke er plass til så mye så kanskje jeg ikke putter inn så mye unødvendig søtt :)

27+0 i dag, så 3 trimester om en uke :D

Halsbrann kom med å gå inn i 3 , ellers skal jeg ikke klage så mye. Like greit at det ikke er plass til så mye så kanskje jeg ikke putter inn så mye unødvendig søtt :)

Hadde mye halsbrann i 2. Nå kjennes det ut som den har roet seg! Men den er grusom!
Kjekt med lite andre plager :)

Kommer dit på lørdag :) Gleder meg vilt til siste innspurt, skulle gjerne gått fortere ;)

Hvordan føles det? Nå er det vell vi aller første som går inn i 3dje og siste trimester?

Gratulerer iallefall❤

Jeg føler meg iallefall helt topp! Lille vokser og turner skikkelig, og tiden går bare saktere og saktere :p
Vis vedlegget 180976
Så fin mage du har!!!! Skikkelig fin gravidmage! ❤️ synes min er bare rar, haha!
Jeg er i 3.trimester om kun kort tid! Går fort :)

3. trimester på meg også i dag :D Kan ikke si formen er så super da men, mega trøtt, vondt bekken og halsbrann fra h... Men prøver å nyte den siste tida som er igjen, med å kunne spise varm middag, dusje alene uten å stresse og sove hele natta uten å bli vekket :p

Så fin mage du har!!!! Skikkelig fin gravidmage! ❤️ synes min er bare rar, haha!
Jeg er i 3.trimester om kun kort tid! Går fort :)

Tusen takk! Er jo uvant da, men man blir jo faktisk litt forelsket i kroppen sin :p
En stor milepæl er snart nådd! :D

3. trimester på meg også i dag :D Kan ikke si formen er så super da men, mega trøtt, vondt bekken og halsbrann fra h... Men prøver å nyte den siste tida som er igjen, med å kunne spise varm middag, dusje alene uten å stresse og sove hele natta uten å bli vekket :p

Føler med deg! Men katten har allerede begynt å trene meg til å være våken en gang i timen :p da sitter han å gauler nedfor senga til jeg våkner, så går han :p
Ellers så nyter jeg og dusjene og roen rundt middagsbordet :) selv om det blir helt fantastisk å få litt liv i huset :)

Gratulerer så mye med 3.trimester :Heartred

En stor milepæl! Sist kom jeg aldri så langt (KS uke 27+4) - så denne gangen håper jeg på å nyte den siste tiden.

Hurra for 3. trimester i dag! :-) Formen er veldig fin å jeg nyter virkelig å være gravid! Føler meg veldig heldig :-) I går kom vogna i hus, så nå nærmer vi oss klare for å ta imot veslejenta vår!

Tredje trimester på meg i dag også :) Føles så godt å være inne i siste trimester :) Gleder oss så til å hilse på lillegutt. Uansett når han velger å komme ❤

Tredje trimester!!! Endelig - og det føles herlig!
Var på ekstraordinær ul pga premature rier og der fikk vi vite at lille har det bra og at det (mest sannsynlig) blir ei lita frøken ❤️
Nå nytes hver dag og hver uke som går!!

Last edited:
Tenk 3. trimester allerede! Tiden går bare så utrolig fort!! Nå som jeg har vært 50% sykemeldt de siste par ukene er formen blitt veldig fin - bekkenet verker MYE mindre, jeg har bedre søvn, mer overskudd og bedre humør:) Og føler meg kjempefin med struttemagen❤️

Stor dag - 28 + 0 og tredje trimester!!:D Formen er fin, og var på 3D ul på torsdag som viste en baby som vokser og har det bra og som ligner veldig på pappaen sin<3

Back
Topp