3. Trimester

Et stk dumt spørsmål, men jeg spør likevel… - Pakker dere i en vanlig reisekoffert (jeg har en mellomstor samsonite), eller bruker dere bag/sekk?

Føler det kanskje blir litt voldsomt å pakke i en reisekoffert, men samtidig er det jo enklere å organisere ting da?

Et stk dumt spørsmål, men jeg spør likevel… - Pakker dere i en vanlig reisekoffert (jeg har en mellomstor samsonite), eller bruker dere bag/sekk?

Føler det kanskje blir litt voldsomt å pakke i en reisekoffert, men samtidig er det jo enklere å organisere ting da?
Jeg kommer til å pakke i bag:)

Satser på å,pakke en liten bag.. Bor 5 minutter unna sykehus, så sambo får ta med seg om jeg har for lite med. Håper egentlig på å få reise hjem raskt...

Sent from my iPad using BV Forum

De ønsker helst ikke koffert da det tar mye plass. En bag eller sekk er lettere å putte inn i et skap el.
Jeg hadde en sånn mellomstore "treningsbag sist...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hoff! Har følt mæ super klar fram te no, no kjenne æ at æ e litt stressa og bekymre mæ over ting. Klare æ no det her, e æ egentlig klar.. Tankan går i surr :-S

Bare å ta det helt med ro. Slappe av og tenke positive tanker mens man spis en klementin. ;) Jeg pakker i en bag. Har faktisk kommet godt i gang.

Jeg pakket i en koffert. Str håndbagasje, så tok ikke mye plass i det hele tatt. Syns det ble mye mer ryddig å pakke i den, i og med at det var mannen som måtte hente det jeg trengte var det greit at han ikke trengte å grave seg ned i en sekk.

Jeg skal pakke i en bag :) Begynner nok ikke å pakke før på nyåret tenker jeg :)

Back
Topp