3. trimester! :-)

Marlex

Glad i forumet
I dag er jeg 28 uker på vei og går inn i 3. trimester! Juhuu!!! B-) Gleder meg mer og mer til å møte det lille mennesket som rører seg i magen min! Nå begynner innspurten, jenter! ;-)

Grattis med to fullgåtte trimester! :D Her starter tredje i morgen! Tenk, bare tolv uker igjen.. "sjarmøretappen" igjen ;)
Ha en strålende dag!

-Kine-

Takker! :-) Håper det går kjapt og knirkefritt frem til fødsel! ;-) Gratulerer og lykke til til deg også! :-)

Gratulerer
Ikke lenge tilllllll... jeg er i uke 27 nå... 

Gratulerer!
Jeg og begynner uke 28 i dag! Dvs at vi har termin samme dag, spennende :) Ser frem til de neste ukene. Er utrolig koselig å kjenne mye liv hver dag og få respons når jeg dytter litt i magen.

Masse lykke til!

SkOrPioN27 skrev:
Gratulerer
Ikke lenge tilllllll... jeg er i uke 27 nå... 

Takk! En uke går fort! ;-) Hurra for 27 uker! :-)

Rosa-i skrev:
Gratulerer!
Jeg og begynner uke 28 i dag! Dvs at vi har termin samme dag, spennende :) Ser frem til de neste ukene. Er utrolig koselig å kjenne mye liv hver dag og få respons når jeg dytter litt i magen.

Masse lykke til!

Takk, og gratulerer til deg også! :-) Ja, det er ikke mulig å glemme/ignorere at det er en liten baby inni der lengre! Skal si det er mye liv og harde spark nå! :-D Tenker mye på hvem som er der inni og gleder meg til å få holde og kose med den lille om ikke så altfor mange uker! B-)

Så kjekt;) gratulera!!
Då er visst eg og i 3 trimester:D bare 12 uker og 1 dag til eg får treffe den lille babyen ca :D :D <3

Når er man i det 3 timesteret? Er 26+5 uker på vei i dag :)

HURRA! Kjempe kjekt:D:D er 28 uker på tirsdag:)))) jeeeeej

Kajsen skrev:
Når er man i det 3 timesteret? Er 26+5 uker på vei i dag :)

Når du er 28 fullgåtte uker, går du inn i 3. trimester:D Ikke så lenge til det;)

Back
Topp