3. trimester :-D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
TENK!!! nå er vi på tur over i 3.trimester allerede!  
jeg krysset "den magiske grensa" på 26.uker på lørdag, så nå er det altså bare siste innspurt igjen! Synes de siste 10 ukene bare har flydd avgårde og håper sommeren gjør det samme!  min nye hobby er å saumfare Finn.no etter "kupp" og hadde superflaks i helga da jeg fikk kjøpt dette stellebordet brukt for bare 350kr!!! 
http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1062071&b_kid=663216
Kommoden var nesten ubrukt, de hadde bare hatt klær i den og aldri brukt badebaljen eller noenting så den så helt ny ut, er superfornøyd! Har også fått en nesten ny sprinkelseng med helt ny madrass i gratis av en bekjent, FOR en lykke når man er student og lever kun på mannens inntekt emoticon
Er det noen som har begynt med handlinga??? Eller er ferdig for den saks skyld?

Er man i tredje trimester fra uke 26?

Fru H skrev:
Er man i tredje trimester fra uke 26?

Uke 28 vel?!??

Beklager kort svar, det var ikke meningen :) skriver fra mobil i det går litt fort i svingene innimellom :) jeg trodde også det var fra uke 28, men jeg synes det er forvirrende med uker/ måneder/ trimestre :-p Vi har forresten ikke handlet så mye enda. Har endel fra storebror, men har kjøpt ny vogn! ;) må også ha nytt stellebord, ellers er det mest småting :-)

Jeg er temmelig sikker på at det er når man begynner på uke 29 at 3.trimester starter. :) Men kan være jeg tar feil altså!

Hehe! Alt man må kunne :-) vi har uansett kommet langt allerede :)

Ja uannsett så er det helt utrolig å tenke på at vi har kommet så langt.

GRATULERER TIL ALLE SAMMEN HER INNE

(byttet nick, gammelt nick var TonjeH)

Jaaah, tiden går så innmari fortHer har vi kjøpt ny vogn og mangler litt ting til men har en del fra de andre 2, men mye nytt må kjøpes når vi nå får gutt, siden det meste vi har av klær osv er RÅSA

Jeg har ikke handlet så mye ennå, men kjørte rett til byen og kjøpte et par nydelige kjoler i ettermiddag!
Var hos jordmor i dag, og blir like forelsket hver eneste gang jeg får høre hjertelyden til den lille i magen <3

Ifølge boka mi "Svangerskapet" er man i 3.trimester fra uke 26, den er av en engelsk forfatter så kan jo hende vi regner annerledes her i Norge enn i England, men jeg velger å følge det boka sier 

Vi har montert opp sprinkelsenga, så koselig!! :) Jeg vurderer også det stellebordet!! Får følge med litt på Finn jeg og!!

Den stellekommoden var stilig. Gratulerer

Vi har ikke kjøpt noe ennå, bortsett fra litt garn til hentesett! Vi har stellekommoden fremme pga den er ikke pakket bort etter storesøster! Bruker den til å oppbevare klær i, men til sommeren skal storesøster flytte klærne over i skapet på rommet sitt og nybabyen skal få plass i stellekommoden. Vi kommer ikke til å kjøpe noe før jeg har fått gått gjennom alt vi har i kjelleren etter storesøster.

Back
Topp